/ Forside / Teknologi / Telekommunikation / Andet telekom. / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Andet telekom.
#NavnPoint
refi 3277
severino 2664
transor 1758
Nordsted1 1675
jakjoe 1141
Benjamin... 1084
pallebhan.. 950
miritdk 945
dk 910
10  Kortoverv.. 810
Service hos Telia !
Fra : S.A


Dato : 12-12-03 14:56

Eller mangel på samme.
Vi er forholdsvis ny kunde hos Telia (fritid) og har siden starten ikke haft
andet end problemer. Efter adskellige opringninger og emails, er vi ved at
få nok. De kan drive en til vanvid med deres undskyldninger og mangel på
handling. Nu mærker man virkelig hvordan pris og kvalitet følges ad.
Vi må jo nok vende tilbage til TDC. Her var 2-3 opringninger som regl nok
før der blev taget aktion.

Vi kunne godt tænke os at høre om andre der har/haft problemer med Telia og
deres manglende service.

S.A



 
 
Thunderbird [7100] (12-12-2003)
Kommentar
Fra : Thunderbird [7100]


Dato : 12-12-03 14:56

On Fri, 12 Dec 2003 14:55:48 +0100, "S.A" <s.a@e-mail.dk> wrote:

>Eller mangel på samme.
>Vi er forholdsvis ny kunde hos Telia (fritid) og har siden starten ikke haft
>andet end problemer. Efter adskellige opringninger og emails, er vi ved at
>få nok. De kan drive en til vanvid med deres undskyldninger og mangel på
>handling. Nu mærker man virkelig hvordan pris og kvalitet følges ad.
>Vi må jo nok vende tilbage til TDC. Her var 2-3 opringninger som regl nok
>før der blev taget aktion.
>
>Vi kunne godt tænke os at høre om andre der har/haft problemer med Telia og
>deres manglende service.

Må man spørge til hvad at der er galt?.

For jeg har lige været nede og bestille Telia Fritid igår, godtnok
bliver jeg først flyttet om 2-3 måneder når at mit TDC Teletid udløber
men er da ikke så fedt hvis at jeg så flyttes til et lorte ustabilt
telefonselskab.
--
Mvh
Flemming Jacobsen

Ivan V. Klattrup (12-12-2003)
Kommentar
Fra : Ivan V. Klattrup


Dato : 12-12-03 15:20

"Thunderbird [7100]" <praetorian[NoSpam]@tnfs.dk> skrev i en meddelelse
news:85ijtvcdcgqk6sejq4m9nuh5i1r5elddin@4ax.com...
> For jeg har lige været nede og bestille Telia Fritid igår, godtnok
> bliver jeg først flyttet om 2-3 måneder når at mit TDC Teletid udløber
> men er da ikke så fedt hvis at jeg så flyttes til et lorte ustabilt
> telefonselskab.

Jeg vil sige, at nu har jeg haft dem som selskab siden januar, og jeg har
ikke haft nogen problemer med dem (endnu)

--
Ivan V. Klattrup
www.klattrup.dk



S.A (12-12-2003)
Kommentar
Fra : S.A


Dato : 12-12-03 15:24


> Må man spørge til hvad at der er galt?.
>
> For jeg har lige været nede og bestille Telia Fritid igår, godtnok
> bliver jeg først flyttet om 2-3 måneder når at mit TDC Teletid udløber
> men er da ikke så fedt hvis at jeg så flyttes til et lorte ustabilt
> telefonselskab.

Hej Flemming

Du får ingen information om hvornår dit abb. bliver aktivt hos Telia. Den
skrivelse du får fra eks. TDC gælder ikke. Vi fik af vide at vore abb. ville
blive flyttet den 1.12. Men abb. var allerede flyttet den 3.11. Dette fik vi
ikke besked om. Ved en tilfældighed så vi til vores store overraskelse at vi
hos Telia havde ringet for xx antal kroner sidst i nov. Vi betalte abb. hos
TDC og blev afregnet for taletid hos Telia. Altså havde vi heller ikke en
chance for at lægge vores samtaler i gratisperioden. Efterfølgende har vi
fået nogle tilvalg. Men dette er totalt umuligt. Glem alt om eks. spærring
for udvalgte numre, jeg har prøvet i over 14 dage at få en pinkode til
tjenesten, men igen..... umuligt.
Dernæst....hold godt øje med dit forbrug på din personlige side. Skriv dine
opkaldstider ned og se om du bliver faktureret i gratisperioderne. Kun et
godt råd. Jeg kan ikke finde hoved eller hale i det system. Eks. troede jeg
weekender var gratis.!

S.A



Thunderbird [7100] (12-12-2003)
Kommentar
Fra : Thunderbird [7100]


Dato : 12-12-03 15:19

On Fri, 12 Dec 2003 15:24:09 +0100, "S.A" <s.a@e-mail.dk> wrote:

>
>> Må man spørge til hvad at der er galt?.
>>
>> For jeg har lige været nede og bestille Telia Fritid igår, godtnok
>> bliver jeg først flyttet om 2-3 måneder når at mit TDC Teletid udløber
>> men er da ikke så fedt hvis at jeg så flyttes til et lorte ustabilt
>> telefonselskab.
>
>Hej Flemming
>
>Du får ingen information om hvornår dit abb. bliver aktivt hos Telia. Den
>skrivelse du får fra eks. TDC gælder ikke. Vi fik af vide at vore abb. ville
>blive flyttet den 1.12. Men abb. var allerede flyttet den 3.11. Dette fik vi
>ikke besked om. Ved en tilfældighed så vi til vores store overraskelse at vi
>hos Telia havde ringet for xx antal kroner sidst i nov. Vi betalte abb. hos
>TDC og blev afregnet for taletid hos Telia. Altså havde vi heller ikke en
>chance for at lægge vores samtaler i gratisperioden. Efterfølgende har vi
>fået nogle tilvalg. Men dette er totalt umuligt. Glem alt om eks. spærring
>for udvalgte numre, jeg har prøvet i over 14 dage at få en pinkode til
>tjenesten, men igen..... umuligt.
>Dernæst....hold godt øje med dit forbrug på din personlige side. Skriv dine
>opkaldstider ned og se om du bliver faktureret i gratisperioderne. Kun et
>godt råd. Jeg kan ikke finde hoved eller hale i det system. Eks. troede jeg
>weekender var gratis.!

Nu har jeg bedt om at få en specificeret regning, så det skulle
forhåbentligt rode lidt bod på det rod der er hos Telia. Men ifølge af
hvad jeg ved så skulle det være gratis fra kl 18-6(eller 8) om morgenen
samt i weekenden.

Men mit abb. kan heldigvis ikke flyttes før at mine 6 måneder hos TDC er
gået så der har jeg en rimelig garant på at der ikke sker noget. Men ved
du om der er mulighed for at få telefonsvarer på sit abb lige som det
TDC har på deres abb?
--
Mvh
Flemming Jacobsen

S.A (12-12-2003)
Kommentar
Fra : S.A


Dato : 12-12-03 15:39

snip
> Men mit abb. kan heldigvis ikke flyttes før at mine 6 måneder hos TDC er

Et godt råd......hold øje med din personlige side hos Telia. Pludselig
ringer du hos Telia og ikke hos TDC. Hvornår dettet sker ved kun Telia.

snip
>Men ved
>du om der er mulighed for at få telefonsvarer på sit abb lige som det
>TDC har på deres abb?

Det kunne jeg forestille mig.
Men glemt det, det bliver aldrig aktivt. Ellers er det med at have goood
tålmodighed.

Held og lykke




Thunderbird [7100] (12-12-2003)
Kommentar
Fra : Thunderbird [7100]


Dato : 12-12-03 17:57

On Fri, 12 Dec 2003 15:39:02 +0100, "S.A" <s.a@e-mail.dk> wrote:

>snip
>> Men mit abb. kan heldigvis ikke flyttes før at mine 6 måneder hos TDC er
>
>Et godt råd......hold øje med din personlige side hos Telia. Pludselig
>ringer du hos Telia og ikke hos TDC. Hvornår dettet sker ved kun Telia.

Hvordan får jeg så lige adgang til den side. For jeg er ikke telia kunde
endnu og Telia kan ikke flytte mig før at jeg har været kunde hos TDC i
mindst 6 måneder.

>>Men ved
>>du om der er mulighed for at få telefonsvarer på sit abb lige som det
>>TDC har på deres abb?
>
>Det kunne jeg forestille mig.
>Men glemt det, det bliver aldrig aktivt. Ellers er det med at have goood
>tålmodighed.

Har nu tænkt mig at spørge trods alt, jeg skal også have forbrugskontrol
på.
--
Mvh
Flemming Jacobsen

S.A (12-12-2003)
Kommentar
Fra : S.A


Dato : 12-12-03 18:23


> Hvordan får jeg så lige adgang til den side.

http://www.telia.dk/bvo/dk/changeUserTemplate.do?REQUEST_CHANGE_USER_TEMPLAT
E=Anonymous_Users_Privat





S.A (12-12-2003)
Kommentar
Fra : S.A


Dato : 12-12-03 18:25
Thunderbird [7100] (12-12-2003)
Kommentar
Fra : Thunderbird [7100]


Dato : 12-12-03 18:37

On Fri, 12 Dec 2003 18:22:43 +0100, "S.A" <s.a@e-mail.dk> wrote:

>
>> Hvordan får jeg så lige adgang til den side.
>
>http://www.telia.dk/bvo/dk/changeUserTemplate.do?REQUEST_CHANGE_USER_TEMPLAT
>E=Anonymous_Users_Privat

Kan som sagt ikke bruge siden da jeg endnu ikke er Telia kunde
--
Mvh
Flemming Jacobsen

Ivan V. Klattrup (12-12-2003)
Kommentar
Fra : Ivan V. Klattrup


Dato : 12-12-03 15:30

"S.A" <s.a@e-mail.dk> skrev i en meddelelse news:brcj2c$d46$1@sunsite.dk...
> Eks. troede jeg
> weekender var gratis.!

Weekender er gratis tidsrum fredag kl.18.00 - mandag 08.00 men selvfølgelig
kun til fastnet telefoner og ikke mobiltelefoner

--
Ivan V. Klattrup
www.klattrup.dk



S.A (12-12-2003)
Kommentar
Fra : S.A


Dato : 12-12-03 15:41


> Weekender er gratis tidsrum fredag kl.18.00 - mandag 08.00 men
selvfølgelig
> kun til fastnet telefoner og ikke mobiltelefoner

Det er jeg klar over mht. mobil osv. Men prøve at holde øje med din
statusside. Du vil sikkert blive overrasket. Om det er "start problemer" fra
Telia`s side kan jeg ikke sige noget om.



Ivan V. Klattrup (12-12-2003)
Kommentar
Fra : Ivan V. Klattrup


Dato : 12-12-03 16:04

"S.A" <s.a@e-mail.dk> skrev i en meddelelse news:brck2s$9iv$1@sunsite.dk...
> Men prøve at holde øje med din statusside.

Det gør jeg altid

>Du vil sikkert blive overrasket.

Ja jeg syntes godtnok at det er utroligt at jeg er kommet op på et beløb på
0,62 kr (2 opkald) siden jeg skiftede til fritid i starten af november

--
Ivan V. Klattrup
www.klattrup.dk



S.A (12-12-2003)
Kommentar
Fra : S.A


Dato : 12-12-03 16:21

snip

> Ja jeg syntes godtnok at det er utroligt at jeg er kommet op på et beløb

> 0,62 kr (2 opkald) siden jeg skiftede til fritid i starten af november

Ja...vi er jo en del der ikke nøvendigvis kan lægge alle vores opkald i
"gratisperioden".
Men det lyder jo ikke til at du har de store problemer, så tillykke med det.
Så har Telia da èn tilfreds kunde.....det manglede da også bare.




MICHAEL (13-12-2003)
Kommentar
Fra : MICHAEL


Dato : 13-12-03 11:30

Det kunne være gratis telefoni først virker, når abonnementet er
flyttet helt over til Telia. Priasen er jo et forhøjet abonnement.

Iøvrigt har jeg det også, og det virker perfekt.

vh.

"S.A" <s.a@e-mail.dk> wrote in message news:<brcmcr$ltd$1@sunsite.dk>...
> snip
>
> > Ja jeg syntes godtnok at det er utroligt at jeg er kommet op på et beløb
> på
> > 0,62 kr (2 opkald) siden jeg skiftede til fritid i starten af november
>
> Ja...vi er jo en del der ikke nøvendigvis kan lægge alle vores opkald i
> "gratisperioden".
> Men det lyder jo ikke til at du har de store problemer, så tillykke med det.
> Så har Telia da èn tilfreds kunde.....det manglede da også bare.

Ivan V. Klattrup (13-12-2003)
Kommentar
Fra : Ivan V. Klattrup


Dato : 13-12-03 12:07

"MICHAEL" <parmagade@get2net.dk> skrev i en meddelelse
news:b8b4c104.0312130230.1bb12f1f@posting.google.com...
> Det kunne være gratis telefoni først virker, når abonnementet er
> flyttet helt over til Telia. Priasen er jo et forhøjet abonnement.

Det lyder faktisk meget sandsynligt

--
Ivan V. Klattrup
www.klattrup.dk



S.A (13-12-2003)
Kommentar
Fra : S.A


Dato : 13-12-03 12:52

> Det kunne være gratis telefoni først virker, når abonnementet er
> flyttet helt over til Telia. Priasen er jo et forhøjet abonnement.

Jamen det kan du da have ret i, men det er vi da ikke blevet oplyst om. Og
desuden har vi jo haft vores abb. hos Telia siden 3.11.

> Iøvrigt har jeg det også, og det virker perfekt.

Har du tillægsvalg til dit abonnement. Og i så fald hvordan virker det?
Har du prøvet Telias Tast-selvservice......
Hvis ikke, så prøv at ring til dem og få et password til denne service )

Held og lykke



S.A (16-12-2003)
Kommentar
Fra : S.A


Dato : 16-12-03 18:07

Vi er skam ikke færdige endnu.
Efter at have skrevet et "groft brev" til Telia skete der pludselig noget.
De beklager meget den dårlige service, så nu skulle mit Servicetillæg
"Spærring" virke. Skøøøønt.
Men.....idag modtog jeg en bekræftelse på min Spærring.
Pris:
Oprettelse 50,- kroner
Pr. md. 10,- kroner

For helv... der står på deres hjemmeside:
Spærring
Oprettelse 0,- kroner
Pr. md.0,- kroner

Argghhhhh.....på den igen



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177498
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408494
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste