Kødhakker
Fra : Heidi Bojsen

Dato : 12-12-03 12:53

Hejsa!!

Overvejer at købe en gammeldags kødhakker og har derfor kig på en der hedder
Kødhakker No 8.
Men nu er mit spørgsmål er der nogen der ved om man kan få et pølsehorn til
den??
Hvis ikke, og jeg skal have en god kødhakker (der meget gerne må gammeldags)
og jeg skal kunne få pølsehorn, samt en plade til f.eks. vaniljekranse og
den skal være til at betale. Hvad skal det så være for en??

--
Hilsen
Heidi B.

Ved mail fjern dekatten
Tjek min hjemmeside ud om mine katte og min
familie: http://www.mitzy.lir.dk

Fra : Steen Jakobsen

Dato : 12-12-03 14:45

"Heidi Bojsen" <Heidi.bojsende@kattentdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> og jeg skal kunne få pølsehorn, samt en plade til f.eks. vaniljekranse og
> den skal være til at betale. Hvad skal det så være for en??

Det kan man.
Jeg har lige købt både pølsehorn og kageplader til min nr. 8.
Kop og kande har haft en kødhakker til ca. 100 kr. Kinesisk, så jeg ved ikke
om den duer,

Hilsen, Steen.

Fra : Heidi Bojsen

Dato : 12-12-03 17:20

> [...]
> Jeg har lige købt både pølsehorn og kageplader til min nr. 8.
> Kop og kande har haft en kødhakker til ca. 100 kr. Kinesisk, så jeg ved

Hejsa!!

Hvor har du købt dit pølsehorn henne?? Har været i Imerco og der havde de
kun dejpladen??

Fra : Steen Jakobsen

Dato : 13-12-03 11:24

> ikke

> Hejsa!!
>
> Hvor har du købt dit pølsehorn henne?? Har været i Imerco og der havde de
> kun dejpladen??

Ja for mig var det omvendt !

Jeg købte dejpladerne i Kop og Kande og pølsehornet i Imerco som ligger lige
overfor i Vejle.
Du kan også prøve større supermarkeder, jeg har tidligere set dem i en
Superbrugs.

Hilsen, Steen.

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 12-12-03 15:16

"Steen Jakobsen" <noway@nopost1.tele.xx> writes:
>Kop og kande har haft en kødhakker til ca. 100 kr. Kinesisk, så jeg ved
>ikke
>om den duer,

Sådan en har jeg lige givet som gave - fungerer perfekt. Virker som rigtig
rigtig god kvalitet,

--
Frank Løkkegaard
Et hus uden bøger er fattigt, også når skønne tæpper dækker dets gulve og