Beklædning
Fra : claus larsen

Dato : 12-12-03 11:14

Hvor køber man fordelagtigt t-shirt med logotryk, ligeledes sweetshirt
og bukser.

Hilsen Claus

Fra : jens v

Dato : 12-12-03 13:22

"claus larsen" <tip@tophygiejne.dk> skrev i en meddelelse
> Hvor køber man fordelagtigt t-shirt med logotryk, ligeledes sweetshirt
> og bukser.
>
> Hilsen Claus

Hej Claus
Hvor meget skal du bruge?

mvh jens v

Fra : claus larsen

Dato : 12-12-03 16:04

jens v wrote:

> Hej Claus
> Hvor meget skal du bruge?
>
> mvh jens v

Jeg regner med at skulle købe en gang imellem. Hvor meget af gangen
afhænger af prisen.

tshirt og sweetshirt skulle gerne være okker/karrygult. Bukser måske
samme farve eller også marineblå.

Evt også nogle jakker der kunne passe.

Bukser og jakker måske 10styk af gangen.

tshirt måske 100 af gangen.

Hilsen Claus

Fra : jens v

Dato : 13-12-03 12:15

> [...]

> samme farve eller også marineblå.
>
> Evt også nogle jakker der kunne passe.
>
> Bukser og jakker måske 10styk af gangen.

Hej Claus

Jeg har lige sendt dig en mail.

mvh jens v