Mail er s´gu´ underlig
Fra : Morten Lind

Dato : 12-12-03 09:40

Hej....
Generelt har Mail været et program med en del børnesygdomme, men ingen
alvorligere en de kunne klares med genstart - log ud/ind -
disktilladelsesreparation......MEN....

til formiddag - ved nystart - har Mail - af sig selv - gjort min
Mac-konto passiv!!!???????

Og selv som administrator får jeg ikke lov at gøre den aktiv.....

Har prøvet alt, på nær at slette den og oprette den igen........men har
I andre været ude for sådan en underlig opførsel?

Går jeg på webmail, er der intet i vejen.......heller ikke i Mail på den
anden maskine????

Heller ikke med de andre konti......??????

OS X, 10.2.8
Morten
--
Dit mod er blot din evne til at undertrykke din angst(ml)

Fra : Stig Leerbeck

Dato : 16-12-03 11:04

Morten Lind <forogefternavn@machintoshUDENHINTOSH.com> wrote:

> [...]
> anden maskine????
>
> Heller ikke med de andre konti......??????

Ja men først under 10.3. - tror jeg. Opdagede det først efter et
harddisk skift. Det lykkedes mig imidlertid at få liv i dem igen - jeg
tror jeg slettede nogle prefs-filer (back lige up først!)

Stig

--
Stig Leerbeck
www.simplesoft.dk - www.fileoffice.dk