E-Mail
webnoob 5265
News læser
Fra : Kafoka

Dato : 12-12-03 09:28

Hej Alle

Jeg har nu startet en maskine på hvor jeg vil prøve office outlook isteden
for outlook express. Alt med mail er helt ok men jeg mangler mine news. Jeg
har altid godt kunnet lide outlook express' måde at gøre det.
Findes der et andet program der ligner (outlook express' måde), jeg kan ikke
se at Office Outlook kan.

Hilsen

Sten

Fra : Ole C

Dato : 12-12-03 14:05

Kafoka skrev blandt andet:

> [...]
> gøre det. Findes der et andet program der ligner (outlook express'
> måde), jeg kan ikke se at Office Outlook kan.

Der er ikke mulighed for news i Outlook - men du har stadig Outlook Express
på maskinen, så brug da bare det.

--
vh
Ole C

Fra : Ukendt

Dato : 12-12-03 22:46

"Ole C" <ocl@fjerndettetdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Der er ikke mulighed for news i Outlook - men du har stadig Outlook
> [...]
Jo, den skal bare sætte op til primær - husker ikke lige hvordan, men jeg
benyttede det på et tidspunkt, hvor OE slet ikke var samarbejdsvillig.
Karsten H. Jensen

Fra : Svend Erik Bertelsen

Dato : 13-12-03 11:21

Kafoka skrev:

> Jeg har nu startet en maskine på hvor jeg vil prøve office outlook isteden
> for outlook express. Alt med mail er helt ok men jeg mangler mine news. Jeg
> har altid godt kunnet lide outlook express' måde at gøre det.

Outlook har, i sig selv, ikke en nyhedslæser. Men du kan få Outlook
til at starte OE's nyhedslæser op: Vis -> Gå til -> Nyheder.

Inden du kan starte nyhedslæseren op gennem Outlook, skal du en
tur omkring Kontrolpanelet -> Internetindstillinger -> Fanebladet
Programmer -> Vælg så Outlook Express i rullepanelet Nyhedsgrupper.
Så skulle det køre for dig.

> Findes der et andet program der ligner (outlook express' måde),

Der findes jo en del newsreaders. Jeg har selv brugt Gravity, i et
par år, som er et godt program. P.t. bruger jeg XanaNews, som også
er et godt bekendtskab. Men man kan ikke sige, at de ligner Outlook
Express. Men de er rarere at bruge, fordi de kan tilpasses på forsk.
måder.

--
Venlig hilsen
Svend Erik

Fra : Ukendt

Dato : 13-12-03 18:30

"Svend Erik Bertelsen" <nospamtoseb@private.dk> skrev i en meddelelse
> Outlook har, i sig selv, ikke en nyhedslæser. Men du kan få Outlook
> til at starte OE's nyhedslæser op: Vis -> Gå til -> Nyheder.

> [...]
Det har min da. Den skal bare sætte op som primær, hvilket jeg gjorde i W2k.
Jeg kan ikke huske hvordan, men jeg mener, det var i Outlook - formodentlig
under funktioner/indstillinger
Karsten H. Jensen

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 13-12-03 19:50

"KHJ" <bitosnabelatdcadslpunktumdk> skrev :

>Det har min da. Den skal bare sætte op som primær, hvilket jeg gjorde i W2k.

Mener du at det er Outlook, der er din newsreader?

Prøv at kig i de indlæg du poster og der står X-Newsreader:
Microsoft Outlook Express 6.00.2720.3000.
--
Knud

Fra : Ukendt

Dato : 14-12-03 02:02

"Knud Gert Ellentoft" <ellentoft@mail.tele.invalid> skrev i en meddelelse >
> Mener du at det er Outlook, der er din newsreader?
> --
> Knud

Nej, det gjorde jeg tidligere på en anden PC med W2k. Den, jeg kører på nu,
kører med XP, og her er OE foreløbig OK - altså længe det varer.
Karsten H. Jensen

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 14-12-03 02:28

"KHJ" <bitosnabelatdcadslpunktumdk> skrev :

>Nej, det gjorde jeg tidligere på en anden PC med W2k. Den, jeg kører på nu,
>kører med XP, og her er OE foreløbig OK - altså længe det varer.

Nej og nej, medmindre du kobler op på en Exchangeserver og det er
der næppe mange private, der gør.
--
Knud