Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Til orientering!
Fra : Hans Chr. Sørensen

Dato : 11-12-03 23:07

Så er der kommet et nyt forum for digitalfotografer adressen er
www.digitalfotograferne.dk
prøv at kikke forbi og se om det er noget for dig.

Hilsen Hans - homepage: www.fotofritid.dk
klik på Coppermine logoet for at se nyeste billeder.

Fra : Per O. Madsen

Dato : 13-12-03 09:26

"Hans Chr. Sørensen" <hcstune-no-spam@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> Så er der kommet et nyt forum for digitalfotografer adressen er
> www.digitalfotograferne.dk
> prøv at kikke forbi og se om det er noget for dig.

Der er jo ikke noget at se. Man skal melde sig ind for at se noget, og det
skal man altså uden at kunne overskue sådan cirka hvad det er man melder sig
ind i !
Forsiden er mildt sagt amatøragtig. !!

Så længe det er på det niveau gider jeg ikke bruge ti sekunder mere på den
side ! Vi fotografer har i forvejen foto-basen og Fotokritik, og i lyset af
disse to professionelt drevne sider må jeg trække på smilebåndet over et så
amatøragtigt forsøg på at byde nye potentielle brugere velkommen, som
digitalfotograferne stiller med.

Per O.

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 13-12-03 11:22

"Per O. Madsen" wrote:

> Der er jo ikke noget at se. Man skal melde sig ind for at se noget, og det
> skal man altså uden at kunne overskue sådan cirka hvad det er man melder sig
> ind i !

Så vidt jeg kan se, så kan man hoppe direkte ind i debat fora'et
med flg. link: http://www.digitalfotograferne.dk/forum/index.php
og man kan da læse i alle grupper uden at være tilmeldt, det er
først i det øjeblik man vil skrive noget, at der kræves en til-
melding...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Morten Jensen

Dato : 14-12-03 17:09

> [...]
> og man kan da læse i alle grupper uden at være tilmeldt, det er
> først i det øjeblik man vil skrive noget, at der kræves en til-

Det har du helt ret i Niels - Det kræver ikke indmeldese at kigge og læse,
kun hvis man vil skrive.

Hilsen
Morten
www.digitalfotograferne.dk