Tyrkiet... Billigt... Ved vandet ... kende~
Fra : Henrik

Dato : 11-12-03 22:51

Hej min kone, søn 13 år og jeg vil gerne til tyrkiet.. igen... for tredie
gang til sommmer... meeen vi finder det lidt dyrt at vælge tyrkiet
ekspoerten...andre der har råd om at gøre det billigere ??

Fra : Mads Vestergaard

Dato : 11-12-03 23:34

Hej

Husk at Tyrkiet Eksperten er nogle af de billigste, hvis ikke de billigste
på det danske marked.

Hvis du kan rejse fra Hamburg, så kan du prøve, at søge din rejse her
www.lastminute.de. Man plejer, at kunne spare en del penge.

Mvh

Mads Vestergaard

Fra : Peter Kjær

Dato : 15-12-03 17:31

> Hej min kone, søn 13 år og jeg vil gerne til tyrkiet.. igen... for tredie
> gang til sommmer... meeen vi finder det lidt dyrt at vælge tyrkiet
> ekspoerten...andre der har råd om at gøre det billigere ??

Hejsa,

Vi har de sidste 3-4 år selv arrangeret turen derned og har på denne måde
sparet ca. 500-800 pr. næse pr. gang i forhold til Tyrkiets Ekspertens
priser.

Tricket går ud på at selv book flybiletter og hotel. Vi har rejst med
Tyrkish Airlines derned, du kan evt. prøve at ringe til Nevins Rejser
(København K), hun plejer at have nogel gode priser.

Så finder du hotellet du gerne vil bo på, og får en snak med dem, vi har
typisk givet mellem 75-95 pr. nat i pænt dobbeltværelse incl. arírcondition
og morgenmad. Du kan som relgt også få hotellet til at hente dig i
lufthavnen til det halve af hvad en taxi koster alternativt tage bus/dolmus
men dette kan være besværlig alt efter tidspunktet du ankommer på.

--
Ses,
Peter

Fra : Thomas

Dato : 17-12-03 10:28

Hejsa

jeg er godt tilfreds med de priser fra tyrkieteksperten
vi er 2 voksne og vi skal give 6200 for 14 dage i marmaris.

det syndes jeg ikke er dyrt i forhold til hvad alle andrer tager.

Hilsen Thomas

Fra : Per Thomsen

Dato : 17-12-03 10:44

> jeg er godt tilfreds med de priser fra tyrkieteksperten
> vi er 2 voksne og vi skal give 6200 for 14 dage i marmaris.
>
> det syndes jeg ikke er dyrt i forhold til hvad alle andrer tager.
>
> Hilsen Thomas

I hvilken periode?

Per

Fra : Thomas

Dato : 17-12-03 20:37

med afrejse den 22 aug 2004

Thomas

Fra : Per Thomsen

Dato : 18-12-03 09:05

"Thomas" <Twp@twp.dk> skrev i en meddelelse
> med afrejse den 22 aug 2004

Ok - Det er uden for skoleferien. Syntes det lød meget billigt.

Per

Fra : Thomas

Dato : 18-12-03 11:46

ja

men syndes det er billigt seld om det ikke er i skoleferien
og så er da heller ikke så mange der nede i tyrkiet
men da er riligt varmt

Fra : Per Thomsen

Dato : 18-12-03 12:36

> men syndes det er billigt seld om det ikke er i skoleferien
> og så er da heller ikke så mange der nede i tyrkiet
> men da er riligt varmt

Ja det billigt, men tro du kan få næsten samme priser med StarTour.

Per

Fra : Thomas

Dato : 18-12-03 22:55

har lige været inde og kikke på startour

deres billigste pris hva 6 686
men så kommer alt det andet oveni med afbestiling og mad på flydet.
og så ligger deres hotel langt væk.

så jeg holder mig til tyrkiet eksperten
de er de billigste jeg tror at jeg har kikket alt igennem

Hilsen thomas

Fra : Per Thomsen

Dato : 19-12-03 08:43

> [...]
> og så ligger deres hotel langt væk.
>
> så jeg holder mig til tyrkiet eksperten
> de er de billigste jeg tror at jeg har kikket alt igennem

Det lydder fornuftigt. God tur.

Per

Fra : to-hild

Dato : 21-12-03 10:58

Vi liker oss veldig godt i Tyrkia nærmere bestemt Alanya.
I påsken har vi lyst å ta en tur, men på den tiden er det bare
tyrkiaeksperten fra København, Er det noen som kjenner et Tysk reiseselskap
som har turer til Antalya ?
Det vrimler av tyskere i Alanya . ( Flyplassen ligger i Antalya)Snakket med
noen tyskere dernede i fjor og de kunne fortelle at turene var rimelige og
de brukte fine hot.Selv tar vi bare fly fordi det er plenty med hot,
Hilsen Tone.