Ombytning af kamera??
Fra : Jan A.

Dato : 11-12-03 22:00

Hej.
Jeg har i marts 2003 købt et kamera i Fona til 700 kr. Et kort stykke tid
efter fik jeg det ombyttet til et nyt, fordi det ikke kunne fokusere (Fonas
tidsforbrug: 14 dage).

Efter en veloverstået ferie blev også det nye kamera sendt til rep. (juni
måned), fordi det lavede skygger i hjørnerne på alle billederne (Fonas
tidsforbrug: 3 uger mod den ene uge, jeg blev lovet).

Efter sidste rep. er skyggerne i hjørnerne væk - til gengæld er der en
lodret skygge i venstre side samt har en "skyggecirkel", når vi har zoomet
!!! Og det er på alle billeder - ude som inde.

Hvor længe skal jeg blive ved med at sende dette kamera til rep.?
Det er jo efterhånden rimelig længe, jeg har undværet det - specielt når
problemet ikke bliver løst + det er adskillige billeder, der er blevet
ødelagt.

Kan jeg få pengene retur, selvom jeg ikke længere har den originale
emballage?

På forhånd tak. Jan Andreasen

Fra : Bo M. Havmand

Dato : 11-12-03 22:32

Hej Jan

1 - Køb aldrig elektronik i Fona / Fredgaard !
2 - Et kamera til 700 kr. skal du ikke forvente meget af.

Jeg mener du skal gå op og reklamere over kameraet igen, og denne gang
bede dem om at få pengene igen. Det skulle være muligt.
Et sted jeg vil anbefale dig at handle elektronik er Merlin (lidt dyrt)
eller ShopMan (MONSTER BILLIGT & god service) Til mere "data-objekter"
vil SHG.dk være en fornuftig handels-partner.

Du skriver at det tog Fona 14 dage at bytte kameraet - dette er ikke
unormalt (jeg ventede en måned på mit - i en foto-forretning)

Med Venlig Hilsen
Bo M. Havmand

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 12-12-03 04:37

"Bo M. Havmand" <bo_havmand@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> 1 - Køb aldrig elektronik i Fona / Fredgaard !

Og hvorfor så ikke det?

> 2 - Et kamera til 700 kr. skal du ikke forvente meget af.

Arh.. Så længe det ikke er et digital, kan man da sagtens få et fint kamera
til 700 kr.

> Til mere "data-objekter"
> vil SHG.dk være en fornuftig handels-partner.

Og dem har man i hvert fald aldrig hørt dårligt om - NOT.

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : Bjarke Ravn-Jonsen

Dato : 14-12-03 13:15

In news:brbd4h$nbk$1@sunsite.dk ,
Morten Fruergaard <mit fornavn @ mit efternavn . com> typed:

> Og dem har man i hvert fald aldrig hørt dårligt om - NOT.

"Enig" :)

De er billige og flinke nok, men når det kommer til RMA sager, så er de
meget tunge at trække med. Alene det, er grund nok til jeg ikke ønsker at
handle der længere !

--
/Bjarke
http://www.setiathome.dk

Fra : Jan G. Nielsen

Dato : 13-12-03 18:32

Hej!

> Et sted jeg vil anbefale dig at handle elektronik er Merlin (lidt dyrt)

....og forskellen til Fona er?

> ...vil SHG.dk være en fornuftig handels-partner.

Er det en vittighed??

--
Mvh. JGN.

Fra : Jan A.

Dato : 18-12-03 22:16

Tak for svarerne. Har nu ombyttet kameraet til kontanter efter lidt
"snakken" frem og tilbage med de ansatte i Fona.