Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Canon blitz istykker...
Fra : Vincent Groes

Dato : 11-12-03 20:02

Jeg har et Canon Powershot A5 som er 3-4 år gammelt og nu er blitzen
"gået"..
Jeg var hos en foto forretning hvor de fortalte at en rep typisk koster fra
1500 til 2500 kr........ Kan det være rigtigt??
Jeg var noget rystet og overvejer så at købe et nyt camera

Overvejer at købe et digital video camera istedet, men de kan jo ikke tage
særlig gode still billeder..
Såfremt jeg køber et digital video camera hvad kan så anbefales hvis jeg max
vil gi ca 4000

Hilsen
Vincent

Fra : Mic Holm

Dato : 11-12-03 20:18

Jeg tvivler på at du kan få et digital videokamera for 4000.-

Er der blizt-sko på et A5? - Så kunne du jo bare købe en extern blitz. Så
bliver billederne også meget flottere.

--Michael

Fra : Vincent Groes

Dato : 11-12-03 20:24

desværre er der ikke sko på....
Jo jeg så lige et Sony TRV12E på EDB priser til 4100.....
Har du kendskab til sådan noget

Fra : Mic Holm

Dato : 12-12-03 08:23

Jeg har selv et TRV20E. Det er super fedt!

--M

Fra : Jens Bruun

Dato : 11-12-03 23:02

"Mic Holm" <-Mic-@-Holm-.org uden - erne> skrev i en meddelelse

> Jeg tvivler på at du kan få et digital videokamera for 4000.-

Så prøv en enkelt søgning på edbpriser.dk og du vil se, at du tager
ganske fejl.

--
-Jens B.

Fra : Vincent Groes

Dato : 12-12-03 07:42

DCR-TRV12 800Kpixels / CCD 4.169 kr.

Så jo det kan godt lade sig gøre .....

Fra : Jens Bruun

Dato : 12-12-03 10:24

"Vincent Groes" <vincentgroes@webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> DCR-TRV12 800Kpixels / CCD 4.169 kr.
> Så jo det kan godt lade sig gøre .....

Prøv igen, du må gøre noget ganske forkert Jeg finder mindst 10
forskellige modeller fra bl.a. Canon, JVC og Sony - alle til under 4K.

--
-Jens B.

Fra : Per O. Madsen

Dato : 13-12-03 09:28

> "Vincent Groes" <vincentgroes@webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> Prøv igen, du må gøre noget ganske forkert Jeg finder mindst 10
> forskellige modeller fra bl.a. Canon, JVC og Sony - alle til under 4K.

Hvis man først har haft et digitalt stillbilled kamera bliver man fælt
skuffet over kvaliteten på et digitalt videokamera. Det duer altså kun til
video !

Per O.