langsom overførelse af filer til og fra se~
Fra : gronyf

Dato : 11-12-03 20:04

Hej

jeg har et lille spøjst problem.
når jeg henter filer fra min server går det utroligt langsomt, lige ind til
jeg klikker over på et andet drev på serveren eller min egen maskine, så
køre den med fuld speed. Er der nogen som har oplevet det??

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 13-12-03 18:08

In article <3fd8bf7f$0$27459$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>, no@no.no
says...
> jeg klikker over på et andet drev på serveren eller min egen maskine, så
> køre den med fuld speed. Er der nogen som har oplevet det??

Ja, nej, ved ikke... Du er ikke særligt oplysende...

Er du sikker på at det er et hardwareproblem?

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : gronyf

Dato : 13-12-03 22:35

Hej

Jeg tror mere at det er et windows problem. og ja jeg køre full duplex
mellem maskinerne, problem er at hvis jeg copiere en fil fra min server til
workstation tager det lang tid, lige ind til at jeg klikker væk fra det drev
jeg hanter fra.

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 13-12-03 22:41

In article <3fdb8608$0$27454$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>, no@no.no
says...
> Jeg tror mere at det er et windows problem. og ja jeg køre full duplex

Hvorfor stiller du så spørgsmålet i en hardware-gruppe?

Der findes adskillige Windows-grupper...