Grand Turismo 4
Fra : Kenneth Larsen

Dato : 11-12-03 18:56

Hej Gruppe
Nu kommer det snart. Spillet der giver NSF osv. baghjul. Men ved nogle
hvornår det udgives. Jeg kan kun finde noget om d. 6 januar et par steder,
men har også tidligere læst, i slutningen 2003. Det kan så ikke passe da der
ellers ville havde været mere om spillet ude nu, så jeg håber nogle herinde
ved lidt om udgivelsen. På forhånd tak

Mvh Kenneth

Fra : Dan Stanley\(9900\)

Dato : 11-12-03 19:27

"Kenneth Larsen" <kennethlarsenn@privat.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
der
> ellers ville havde været mere om spillet ude nu, så jeg håber nogle

Kommer det til PC??

Dan

Fra : iddqd

Dato : 11-12-03 22:01

Kenneth Larsen wrote:
> [...]
> ellers ville havde været mere om spillet ude nu, så jeg håber nogle herinde

Prøv i konsol gruppen, denne gruppe er til PC spil.

Mvh

Bruno

--
To mail me write to iddqdATworldonline.dk (U know what 2 do)

More of these http://www.westocykler.dk would mean less cars and less
polution.

Fra : NUXX

Dato : 12-12-03 09:01

> [...]
der
> ellers ville havde været mere om spillet ude nu, så jeg håber nogle

NSF?

/Mads

Fra : Martin Sjøstrand

Dato : 12-12-03 09:19

> NSF?

Need For Speed

Mvh Martin Sjøstrand

Fra : Martin Sjøstrand

Dato : 12-12-03 09:20

> Need For Speed

Eeh næ, der er noget der ikke hænger sammen der. Mon ikke stadig det er det
han mener?

Mvh Martin Sjøstrand

Fra : Kenneth Larsen

Dato : 12-12-03 14:46

Det ser ud til det 'stadig' kun er til PS2, men lur mig om det ikke skulle
komme til pc osv. Det gør det meste jo efterhånden. Men jeg hopper videre
til konsolgruppen, det lader ikke til der er så meget info spillet endnu.

Mvh Kenneth

Fra : Kenneth Larsen

Dato : 12-12-03 14:47

Ja ok en lille tastefejl, men i fangede ikke at Gran ikke staves med D

Mvh Kenneth

Fra : Dan Stanley\(9900\)

Dato : 13-12-03 11:13

> Ja ok en lille tastefejl, men i fangede ikke at Gran ikke staves med D
>
> Mvh Kenneth

Jo jeg gjorde, ville blot ikke ødelægge din dag yderligere

Dan