Robbie Williams nøgen
Fra : Andropov

Dato : 11-12-03 18:59

Der mangler lige 423.683 kvinder der skal klikke sig ind
på nedenstående hjemmeside før de kan få Robbie Williams at se nøgen
:)

Se Robbie Williams uden tøj på

Skal Robbie Williams vise sig helt nøgen? Det kan du være med til at
afgøre

Karen Seneca - 16:40 - 11. dec. 2003

576.317 mennesker har allerede klikket sig ind på EMI's tyske
hjemmeside for at se Robbie Williams nøgen, men der mangler stadig
423.683 hits, før sangeren viser 'full monty'.

EMI i Tyskland har lavet en hjemmeside, der går ud på en ting: At vise
Robbie Williams uden en trevl på kroppen. Men først når der er en
million mennesker, som har klikket sig ind på siden, vil de fjerne den
slørede plet over Williams kønsdele.

Robbie Williams fans kan klikke sig ind på siden på linket til højre.

Fra : Kathrine

Dato : 11-12-03 20:09

"Andropov" skrev:

> Se Robbie Williams uden tøj på

Se, det var noget JEG kunne bruge til noget
--
Kathrine

Fra : Samsara

Dato : 11-12-03 20:50

"Andropov" <andropov@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> 423.683 hits, før sangeren viser 'full monty'.
>
> Robbie Williams fans kan klikke sig ind på siden på linket til højre.

Nu mangler der "kun" 379.445 hits

Knus
Samsara

Fra : Babba-Papa

Dato : 11-12-03 22:40

Der var engang en bruger ved navn andropov@ofir.dk (Andropov) der
skrev:

>Der mangler lige 423.683 kvinder der skal klikke sig ind
>på nedenstående hjemmeside før de kan få Robbie Williams at se nøgen
>:)
Fed idé....måske jeg skulle lave en hjemmeside, hvor jeg truer
med at vise mig selv nøgen, hvis der ikke bliver foretaget
1.000.000 klik....*S*

Det' gas, I ka' ta' det !
- -
Babba-Papa

Ja til "sjove" børn - Ja til Atomkraft !
Døden væk fra vejene ? - Kør på fortorvet !

Fra : PerX ...

Dato : 15-12-03 17:41

In article <df29e838.0312110959.6eedb597@posting.google.com>,
andropov@ofir.dk says...

> [...]
> slørede plet over Williams kønsdele.
>
> Robbie Williams fans kan klikke sig ind på siden på linket til højre.

Hvor kan jeg klikke for at få ham til at beholde det på? *G*

Fra : Nette

Dato : 15-12-03 23:46

"PerX ..." skrev i en meddelelse
> Hvor kan jeg klikke for at få ham til at beholde det på? *G*

Bare rolig, han er nu ikke helt nøgen

Nette

Fra : Andropov

Dato : 16-12-03 09:37

"Nette" <nettesnetpost@hotmailsletdette.com> wrote in message news:<3fde3996$0

> Bare rolig, han er nu ikke helt nøgen

I kvinder kan jo ikke lide disse pikbilleder alligevel :)

Fra : Nette

Dato : 16-12-03 13:06

"Andropov" skrev i en meddelelse
> I kvinder kan jo ikke lide disse pikbilleder alligevel :)

Det kommer lidt an på, hvis pik det er af*G*

Nette

Fra : sb

Dato : 16-12-03 09:46

"Nette" <nettesnetpost@hotmailsletdette.com> wrote in message news:<3fde3996$0$95061$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>...
> "PerX ..." skrev i en meddelelse
>
> Bare rolig, han er nu ikke helt nøgen
>
> Nette

Det er da for dårligt! Lige som i filmen "The Full Monty". Der får man
alligevel heller ikke alt at se, selv det foregår i filmen. Og som i
utallige film, hvor man lige præcis ikke får lov at se sexscenerne
eller hvor kvinderne altid sidder med et eller andet foran brysterne.

For tyndt! Vist alt eller lad helt være med at lægge op til noget,
tak!

Fra : Nette

Dato : 16-12-03 13:06

"sb" skrev i en meddelelse
> For tyndt! Vist alt eller lad helt være med at lægge op til noget,

Ja, min veninde og jeg blev også noget skuffet....

Nette

Fra : PerX ...

Dato : 17-12-03 05:17

In article <3fde3996$0$95061$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>,
nettesnetpost@hotmailsletdette.com says...

> "PerX ..." skrev i en meddelelse
>
> Bare rolig, han er nu ikke helt nøgen

Nååå...

Fra : Henrik B.

Dato : 15-12-03 17:50

Andropov wrote:
:: Se Robbie Williams uden tøj på
::
:: Skal Robbie Williams vise sig helt nøgen? Det kan du være med til at
:: afgøre
:: Robbie Williams fans kan klikke sig ind på siden på linket til højre.
::
:: http://ekstrabladet.dk/VisArtikel.iasp?PageID=230486

Og hans navn fremover er: Robbie-Sock....

M.v.h.