Skandale. Flere jeg ikke kender
Fra : KO

Dato : 11-12-03 18:45

Skandale. Har lige hørt Bon Jovis nye album. Har ikke hørt ham før..!!! Det
er sku' da kanon

Så var det jeg tænkte, er der andre store grupper i samme stil, som også
"lever lidt i skyggen"?

Fra : Mads Breddam

Dato : 11-12-03 18:49

> [...]
Det
> er sku' da kanon
>
> Så var det jeg tænkte, er der andre store grupper i samme stil, som også

Hvis jeg ellers forstår dig rigtigt, så ved ikke om man kan tale om, at Bon
Jovi lever i skyggen. De er da sådan rimelig store og kendte...

Og så i øvrigt, deres nye album er /ikke/ i stil med de andre. Det er et
"opsamlingsalbum" med nye akustiske versioner. Nogen af sangene er væsentlig
anderledes originalt.

--
Mvh.:
Mads Breddam

"Jeg bryder mig ikke om fanatisme, - kun når man er forelsket." Kim Larsen,
musiker.

Fra : Robert Eriksen

Dato : 11-12-03 18:53

KO wrote:

> Skandale. Har lige hørt Bon Jovis nye album. Har ikke hørt ham før..!!!

OK! Så er det slået fast med 7 tommer søm og dobbeltklæbende lim.

JEG FØLER MIG GAMMEL!!!!

> Det
> er sku' da kanon
> Så var det jeg tænkte, er der andre store grupper i samme stil, som også
> "lever lidt i skyggen"?

Du mener om der er andre udbrændte has-beens der stadig desperat klynger
sig til drømmen om fordums storhed?

For nogle tid siden hørte jeg lidt rygter om at Europe ville udgive
noget nyt. Om ikke andet så er der da forsangeren Joey Tempest som har
gang i noget soloprojekt (http://www.joeytempest.com/)

Mötleÿ Crüe lever faktisk også endnu så det var måske noget
(http://www.motley.com)

Det samme med Poison, som vist har turneret lidt rundt i USA med Mötley
(http://www.allmusic.com/cg/amg.dll?p=amg&uid=UIDSUB040312111246120953&sql=Bkuddyl4jxpcb)

W.A.S.P. lever guddødemig også endnu
(http://www.allmusic.com/cg/amg.dll?p=amg&uid=UIDSUB040312111246120953&sql=B6f57gjtr86ic)

Det er da næsten helt skægt at se om alle de gamle navne stadig
findes... og måske lidt skræmmende når man opdager at de gør.
Men det var da et par forslag du kunne udforske lidt... det er dog længe
siden jeg sidst har hørt noget fra nogle af de bands, så om de stadig
har en lyd der kan forenes med Bon Jovi skal jeg ikke kunne sige.
Omvendt igen har Bon Jovi vist også ændret sig lidt fra Slippery When
Wet tiden.

/Robert

Fra : Robert Eriksen

Dato : 11-12-03 18:57

Robert Eriksen wrote:

> For nogle tid siden hørte jeg lidt rygter om at Europe ville udgive
> noget nyt. Om ikke andet så er der da forsangeren Joey Tempest som har
> gang i noget soloprojekt (http://www.joeytempest.com/)

Jojo den er sgi god nok: http://www.europetheband.com/en/statement.html
"EUROPE, Scandinavias biggest rockband ever is reuniting for a
worldtour, new album and DVD."

Fra : Mads Breddam

Dato : 11-12-03 19:05

> Du mener om der er andre udbrændte has-beens der stadig desperat klynger
> sig til drømmen om fordums storhed?

Det var også det jeg tænkte på, om det var det, der blev ment. Men man kan
vel heller ikke helt sige at Bon Jovi er udbrændte. Jeg ville gerne høre dem
selvom de (måske) har haft deres storhedstid.... Men det måske bare mig.