Gode gamle GTA2
Fra : Silver

Dato : 11-12-03 14:31

Jeg har lige fået fat i det dejlige GTA2 som jeg tilbragte mange stunder med
i sin tid (aah ja den nostalgi den nostalgi...), nu er det så sådan at jeg
har anskaffet mig en bærbar computer (fujitsu siemens 1.3 ghz, 512 mb ddr
ram, Intel 855 gfx, 40 gb hd, Win Xp pro), og jeg ville gerne spille GTA2 på
den, men hver gang jeg prøver på at starte spillet hopper den direkte
tilbage med en fejlmeddelelse.

Hvad skyldes det?

Mvh
Silver

Fejlmeddelelsen :

AppName: gta2.exe AppVer: 10.3.0.0 ModName: unknown

ModVer: 0.0.0.0 Offset: dcbb2e35

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 11-12-03 17:56

Silver wrote:
> [...]
> Silver
>
> Fejlmeddelelsen :
>
> AppName: gta2.exe AppVer: 10.3.0.0 ModName: unknown

GTA2 virker som udgangspunkt ikke med Windows XP.
Du kan muligvis få det til at virke hvis du henter den nyeste patch
http://www.gta2.com/
Og kører det i Windows 98 Compatibility mode (højreklik på spillets .exe
fil og vælg det i properties)

-Sune

--
Is this a christmas sig or an OE bug?