Skumle steder i København :-)
Fra : Miss Dirty

Dato : 11-12-03 11:09

Hej med jer,

Min kæreste har en fantasi om at dyrke sex et "skummelt sted" - for
eksempel sådan et video-rum i en pornobiks hvor man kan betale for en
time og se pornofilm imens...

Er der nogen, der kan foreslå noget i Københavnsområdet? Det skal
selvsagt været et sted hvor man får lov til at være to "inde"
samtidig.

Tak...

Fra : qaz

Dato : 11-12-03 16:15

> Er der nogen, der kan foreslå noget i Københavnsområdet? Det skal
> selvsagt været et sted hvor man får lov til at være to "inde"
> samtidig.

Blue Movie Vesterbrogade.

Fra : nusle

Dato : 11-12-03 21:58

"qaz" <@NoSpam.xx> skrev i en meddelelse news:bra3ji$i7m$1@sunsite.dk...

Hej,

> Blue Movie Vesterbrogade.

Eller Hawaii-bio, hvis man synes det kan være sjovt med
en i nabo-boksen der dratter ned af stolen

mange hilsner
nusle

Fra : Peter Jespersen

Dato : 14-12-03 14:13

On Thu, 11 Dec 2003 21:57:49 +0100, nusle wrote:

>"qaz" <@NoSpam.xx> skrev i en meddelelse news:bra3ji$i7m$1@sunsite.dk....
>
>Hej,

>Eller Hawaii-bio, hvis man synes det kan være sjovt med
>en i nabo-boksen der dratter ned af stolen

Fortæl endelig

Live long and prosper...
Peter Jespersen, member of Team OS/2 Denmark, Linux User #148303
flywheel@illogical.dk
http://www.illogical.dk
Themosthorrendouslydifficultproblemwithtaglinesisfindingenoughspace!!

Fra : l_overgaard

Dato : 12-12-03 10:18

Club 34 på Vesterbro, Istedgad 34

http://www.kandu.dk/

Fra : qaz

Dato : 12-12-03 21:26

l_overgaard wrote:
> Club 34 på Vesterbro, Istedgad 34

Nope der er sgu for ulækkert.

Fra : Arendalsmann

Dato : 23-12-03 21:36

Jaggu synd man ikke har slikt i Norge....

A36.

Fra : PerX ...

Dato : 14-12-03 23:12

In article <331cde48.0312110208.372e0544@posting.google.com>,
component@sol.dk says...
> Hej med jer,
>
> Min kæreste har en fantasi om at dyrke sex et "skummelt sted" - for
> eksempel sådan et video-rum i en pornobiks hvor man kan betale for en
> time og se pornofilm imens...

Da jeg så overskriften kom jeg til at tænke på Folketinget, men der kan
man vist ikke se pornofilm *G*