Lokalbanken
Fra : Per H

Dato : 11-12-03 10:43

En der kan dele erfaringer med lokalbanken?

pt. har jeg Nordea. og BGbank

Vh Per

icq 8212837

Fra : Nico de Jong

Dato : 11-12-03 11:43

"Per H" <phbyg@privat.dk> skrev i en meddelelse
> En der kan dele erfaringer med lokalbanken?

Hvis du tænker på Lokalbanken i Nordsjælland, kan jeg kun anbefale dem

Nico

Fra : Jesper

Dato : 11-12-03 13:03

"Nico de Jong" <nico@nospam.farumdata.dk> skrev i en meddelelse
> "Per H" <phbyg@privat.dk> skrev i en meddelelse
> >

> Hvis du tænker på Lokalbanken i Nordsjælland, kan jeg kun anbefale dem

Enig. Jeg har skiftet til Lokalbanken i Farum og er ganske godt tilfreds....
Endvidere har de et rigtigt godt lønprogram.

Fra : complexFJERNES@pc.dk

Dato : 11-12-03 17:07

God bank, dejlig omgangstone
har aktier i den det er en god forretning

Mega kunder i mega banker
små kunder i små banker

Kan KUN anbefales
Mega banken
Efter at have trukket et nummer og ventet i kø - har de id kort ?
Lokalbanken - davs Lars !

Hvor vil du føle dig bedst tilpas ?

Da jeg blev 50 mødte bankdirektøren personligt frem på privaten med
en kasse rødvin, en ganske almindelig flad tirsdagformiddag
- det husker man, længe
- det tror jeg ikke sker i BG bank -

Min datter studerer på den anden side af jorden,
og bruger Lokalbanken, ingen problemer i det, via telefon eller e-mail
ordnes alle bankforretninger.

og så kan man ringe til dem fra ca 8:30
er de der svarer de, det er service
ingen tryk 1 for udlån
tryk 2 for indlån
tryk 3
tryk 4
alle medarbejdere er optaget de er nummer 418 i køen
(vi vil gerne have dine penge, men du skal ikke spilde vores tid)

Lars