Titel på japansk film
Fra : Claus Henriksen

Dato : 11-12-03 09:04

Vi sad den anden aften og kunne ikke huske titlen på en japansk film.
Et væsentligt element i filmen er tatovering. Som vi husker den, skal
en kvinde have en stor tatovering på ryggen. Tatoveringen kan kun
udføres korrekt, når hun er seksuelt ophidset.

Titel, år, andre oplysninger modtages med kyshånd.

Claus Henriksen

Fra : Andersen

Dato : 11-12-03 09:51

> [...]
> udføres korrekt, når hun er seksuelt ophidset.
>
> Titel, år, andre oplysninger modtages med kyshånd.

Det lyder som den Engelske film The Pillow book af Peter Greenaway!
http://www.imdb.com/title/tt0114134/

Mikael

Fra : Claus Henriksen

Dato : 11-12-03 10:05

On Thu, 11 Dec 2003 09:51:20 +0100, "Andersen" <domi@mail.dk> wrote:

>Det lyder som den Engelske film The Pillow book af Peter Greenaway!
>http://www.imdb.com/title/tt0114134/
>
>Mikael

Jeg tror det ikke. Dels er jeg (ret) sikker på, den er japansk, dels
sidder tatoveringen på ryggen.

Claus

Fra : David T. Metz

Dato : 11-12-03 15:04

Claus Henriksen skriblede:
> Jeg tror det ikke. Dels er jeg (ret) sikker på, den er japansk, dels
> sidder tatoveringen på ryggen.

I Pillow Book er det på hele kroppen svjh, men det er ikke tatovering - kun
bemaling.

David
http://flash.to/oe-quotefix/
Fix lange links og signaturadskiller:
http://support.microsoft.com/?kbid=331923

Fra : Jesper Lauridsen

Dato : 12-12-03 02:43

On Thu, 11 Dec 2003 09:51:20 +0100, "Andersen" <domi@mail.dk> wrote:

>Det lyder som den Engelske film The Pillow book af Peter Greenaway!
>http://www.imdb.com/title/tt0114134/

Det er det helt sikkert ikke. Den efterspurgte film husker jeg at have
set på TV for mange år siden (før The Pillow Book, som jeg også har set,
blev lavet).

Fra : Claus Henriksen

Dato : 12-12-03 09:09

FUNDET:

Irezumi

se på http://www.cinemasie.com/fiche/oeuvre/femmetatouee/

Claus Henriksen

Fra : Jørgen Grandt

Dato : 12-12-03 12:15

Claus Henriksen skrev bl.a.:

> FUNDET:
>
> Irezumi
>
> se på http://www.cinemasie.com/fiche/oeuvre/femmetatouee/

Nemlig! Den havde danmarkspremiere i tv 18.6.1985 under titlen
"Den tatoverede kvinde".

--
Forbindtligst:
Jørgen www.emiGrandt.dk

Fra : Jakob

Dato : 13-12-03 15:34

Hvis Rocco Siffredi er med, ved jeg godt hvad den hedder!

--
/mvh Jakob