Status for produktanmeldelserne på DMCN
Fra : Thomas Makro

Dato : 18-04-01 15:57

Nu har produktanmeldelserne på DMCN været online ca. en måned.

For de der ikke ved det, er DMCN denne NGs officielle WEBsite. URLen
er: http://www.dmcn.dk.

Det er lidt skuffende at konstatere, at der i løbet af den første
måned kun er indløbet sølle 2 anmeldelser. Plus de to anmeldelser jeg
selv har bidraget med, er der nu 4

I må alle have erfaringer med produkter I ikke vil købe igen, som har
holdt dårligt, som ikke har levet op til reklamerne, eller som er så
velfungerende, at andre kan få glæde af jeres erfaringer.

Alt hvad man kan montere eller bruge på en MC har interesse.

--
M.v.h. Thomas Makro
Redaktør MC-produkter

Fra : Armand

Dato : 18-04-01 18:46

Thomas Makro <Makro@CyberFJERNjunkie.dk> skrev i en
> [...]
> holdt dårligt, som ikke har levet op til reklamerne, eller som er så
> velfungerende, at andre kan få glæde af jeres erfaringer.

Tak for påmindelsen!

Jeg har jo mine ærgrelser over AGV's seneste lukkesystem at lægge
derind.
Skal straks få det gjort!

--
Armand.

Fra : Jacob

Dato : 18-04-01 20:54

> Tak for påmindelsen!
>
> Jeg har jo mine ærgrelser over AGV's seneste lukkesystem at lægge
> derind.
> Skal straks få det gjort!

Har været der
Også med utilfredshed omkring en hjelm - læs selv!

Mvh
Jacob
GS500

Fra : Thomas Makro

Dato : 18-04-01 23:20

On Wed, 18 Apr 2001 21:53:34 +0200, "Jacob" <jnk.607@rsk.dk> wrotE:

>Har været der
>Også med utilfredshed omkring en hjelm - læs selv!

Det er så muligt nu. Der er indløbet 2 anmeldelser siden min
opfordring, og de er online nu.

Desuden har jeg fundet og tilføjet hyperlink til fog-citys side, hvor
der også er beskrivelse af montering m.v.

Jeg undrer mig dog lidt over det som Tommy Fer skriver, med et produkt
a la Fog City, som man skal bore huller i visiret til. Det lyder
ganske interessant, så det skulle ikke genere mig, hvis der løber et
par anmeldelser ind af det produkt...

--
M.v.h. Thomas Makro