Download af mit program (Hvordan)
Fra : Klaus Petersen

Dato : 10-12-00 11:24

Dette er måske et newbie spørgsmål, men jeg vil nu forsøge alligevel. Jeg
går i 10 klasse, og har fået en obgave om at lave et program der skal kunne
downloades fra min webside. Jeg har lige et par spørgsmål:

1) Mit program skal bruge et par dll filer, som fylder en del. Er der ikke
en metode hvor man kun skal downloade dll filerne hvis man ikke allerede har
dem. F.eks fylder msvbvm60.dll jo en del

2) Hvis man bruger "package and deployment wizarden" laver den jo et
bibliotek med flere filer, og ikke kun een fil. Hvordan får jeg dem der
downloader til at downloade hele molivitten.

Jeg håber der er nogen der kender svaret, da jeg har siddet lidt for længe
oppe i en del aftener nu..

Fra : Niels Henriksen

Dato : 10-12-00 13:10

"Klaus Petersen" <klaus@petersen-online.dk> wrote in message

> 2) Hvis man bruger "package and deployment wizarden" laver den jo et
> bibliotek med flere filer, og ikke kun een fil. Hvordan får jeg dem der
> downloader til at downloade hele molivitten.

Ved at pakke biblioteket med winzip. Så får du kun én fil.

--
Niels Henriksen
Systemudvikler

Fra : Flemming Christianse~

Dato : 10-12-00 13:59

Hej Klaus

Svar til spørgsmål 2:

Efter du har lavet dit setup med pdw, kan du pakke det til én fil ved f.eks.
Microsoft IExpress eller InstallShield PackageForTheWeb.

Mvh
Flemming Christiansen