kontrakt på bil ?
Fra : Peter M

Dato : 10-12-03 23:26

Hej
jeg skal op på fredag og købe brugt bil hos en privat
Hvilke ting er vigtige at få med på kontrakten ud over selvfølgelig at bilen
ikke er behæftiget med gæld
og også selvfølgelig stelnummer og mærke.
Men har jeg glemt noget
Manden vil have pengene kontant med rede penge i hånden.
Bilen er en speciel bil og fra 1977

mvh
Peter M.

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 10-12-03 23:30

"Peter M" <lpm@_remove_it.dk> wrote in message
> [...]
> og også selvfølgelig stelnummer og mærke.
> Men har jeg glemt noget
> Manden vil have pengene kontant med rede penge i hånden.

En slutseddel er altid en rar ting at have
(http://www.dkfritidbil.dk/diverse/Slutseddel.pdf)
Så har du dækket det meste ind på skrift.

--
/Dennis
Oprydning: http://salg.daydreamer.dk

Fra : Devilicious

Dato : 11-12-03 03:19

"Peter M" <lpm@_remove_it.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
bilen
> ikke er behæftiget med gæld
> og også selvfølgelig stelnummer og mærke.

Sørg for først at tjecke bilbogen for pant i bilen. Kan godt være sælger
skriver under på bilen ikke behæftet med gæld, men hvis den alligevel er,
har du godt nok et krav mod sælger, men hvis han på daværende tidspunkt ikke
længere har nogen penge kan du jo lig' som være det samme.

-dev

Fra : Peter M

Dato : 14-12-03 00:39

takker