Andet multimedie
bentjuul 3670
Gennemsigtig PNG..?
Fra : [ B@CHFiRE ]

Dato : 10-12-03 22:59

Hejsa,

Findes der nogle freeware programmer derude, som er i stand til at lave PNG
filer, med gennemsigtig baggrund? Det gør ikke noget, at det er et program,
som KUN kan det..

På forhånd tak. ;)

--
Med venlig hilsen / Best Regards - Brian J. Nielsen
To mail me in private, simply use "email.dk" after the @

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 11-12-03 07:54

Pixia: http://www.ab.wakwak.com/~knight/
Gimp: http://gimp.org

--
Mvh. Lars

Fra : [ B@CHFiRE ]

Dato : 11-12-03 10:03

Hey Lars,

> Pixia: http://www.ab.wakwak.com/~knight/
> Gimp: http://gimp.org

Mange tusind tak! Kigger på det..

Fra : Morten Bowman

Dato : 11-12-03 11:54

On Thu, 11 Dec 2003 07:53:49 +0100, Lars Jørgensen <fake@email.invalid>
wrote:

>Gimp: http://gimp.org

Én af disse irriterende sider. Det er jo næsten umuligt at gennemskue hvad
man skal dl?? Har du et direkte link?

Morten Bowman
mortensnabelabowmanpunktumdk

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 11-12-03 14:58

Morten Bowman <newsFJERN@bowmanNOSPAM.invalid> skrev :

>Én af disse irriterende sider. Det er jo næsten umuligt at gennemskue hvad
>man skal dl?? Har du et direkte link?

Det skal vel bruges til Windows?

Så er det da bare at kigge på
What about GIMP for Windows?
og der er linket:
http://www2.arnes.si/~sopjsimo/gimp/
--
Knud

Fra : Morten Bowman

Dato : 11-12-03 16:19

On Thu, 11 Dec 2003 14:58:24 +0100, Knud Gert Ellentoft
<ellentoft@mail.tele.invalid> wrote:

>Det skal vel bruges til Windows?
>
>Så er det da bare at kigge på
>What about GIMP for Windows?
>og der er linket:
>http://www2.arnes.si/~sopjsimo/gimp

Thnx
Synes ofte at disse sider er forvirrende, med en masse forskellige versioner
for udviklere osv. Jeg havde hentet den version der hed GTK + ......

Fra : Thomas Madsen

Dato : 11-12-03 18:39

Lars Jørgensen skrev:

> Gimp: http://gimp.org

Jeg har været ved at snuse lidt til det program i dag her på WinXP Pro.
Det er det mest ustabile program jeg nogensinde har haft med at gøre,
men det er muligvis kun hos mig at det går ned hver andet sekund (?).

Jeg kan dog se at de selv nævner det på hjemmesiden, så det er
tilsyneladende et ret kendt fænomen med GIMP til Windows-platformen.

Madsen.