Andet multimedie
bentjuul 3670
Søges: En font (Forsberg)
Fra : John

Dato : 10-12-03 21:45

Hej !

Jeg har prøvet i grupperne alt.binaries.fonts og comp.fonts, men fik intet
svar, så derfor prøver jeg her. Jeg ved det er OT, men her er mange brugere
så måske er jeg heldig. :)

Jeg søger en font der kaldes "Forsberg", og håbede nogen kunne hjælpe mig.
Jeg har søgt på følgende sider uden resultat:
www.fonts.com
www.linotype.com
www.itcfonts.com

Håber på hjælp.

John

PS. E-Mail adressen er ugyldig

Fra : Morten Bowman

Dato : 10-12-03 22:00

On Wed, 10 Dec 2003 20:45:20 -0000, "John" <palleba@mail.dk> wrote:

> [...]
>
>Jeg søger en font der kaldes "Forsberg", og håbede nogen kunne hjælpe mig.
>Jeg har søgt på følgende sider uden resultat:

Er du helt sikker på det? Forsberg er en font-designer men jeg tror ikke har
har lavet en font der hedder Forsberg?

Morten Bowman
mortensnabelabowmanpunktumdk

Fra : B. Smalbro

Dato : 11-12-03 11:37

lavede Forsberg ikke den der Berling-font?

Kh
Bjørn

Fra : John

Dato : 11-12-03 19:11

> lavede Forsberg ikke den der Berling-font?

Jo, det gjorde han vist nok.

MVH
John

Fra : John

Dato : 11-12-03 18:48

Jeg søger en font som Forsberg skal have lavet, og håbede nogen kunne hjælpe
mig.
Jeg har søgt på følgende sider uden resultat:
www.fonts.com
www.linotype.com
www.itcfonts.com

Fonten skal ligne skriften på anden linje på billedet, link:
http://www.hoejsholms.dk/images/skrift.jpg

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 11-12-03 19:10

"John" <palleba@mail.dk> skrev :

>PS. E-Mail adressen er ugyldig

Så må man jo håbe, at der ikke er en, der har palleba@mail.dk.

Synes du det er pænt at misbruge en mailadresse, som en anden
muligvis har?

Så han får den spam, der var tiltænkt dig?

Brug en Hotmail eller lign. adresse (som er din, ikke en andens)
eller din rigtige, men med invalid tilsidst istedet for
landekode.

john@mail.invalid f.eks.

Så er der ikke nogen, der bliver generet af spam.
--
Knud

Fra : John

Dato : 12-12-03 00:01

> Så må man jo håbe, at der ikke er en, der har palleba@mail.dk.

Palleba er et ord på færøsk som man bruger når man siger "hvem som helst"
eller "én eller anden person", bare en ukendt person. Jeg tror ikke at der
er nogen der kaldes "Palleba".

MVH
John

Fra : JMo.

Dato : 12-12-03 00:14

John wrote:

> Palleba er et ord på færøsk som man bruger når man siger "hvem som
> helst" eller "én eller anden person", bare en ukendt person. Jeg tror
> ikke at der er nogen der kaldes "Palleba".

Næh, men hvad med Palle Bank Andersen, Palle Bastholm Andersen, Palle Bay
Andersen, Palle Bak Andreasen, Palle Bach, Palle Bachmann etc? Måske de
kunne finde på at forkorte deres navn "palleba".

En søgning på Krak.dk på navnet "palle ba*" giver 119 hits[1]. Så måske er
det ikke så usandsynligt.

[1] dog med en del dubletter...

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 12-12-03 01:11

"John" <palleba@mail.dk> skrev :

>Palleba er et ord på færøsk som man bruger når man siger "hvem som helst"
>eller "én eller anden person", bare en ukendt person. Jeg tror ikke at der
>er nogen der kaldes "Palleba".

Selvom, der ikke skulle være nogen, der finder på at bruge det,
så vil det belaste mailserver rundt omkring.

En sender en mail (ligegyldigt om det er spam eller ej) til den
adresse, den findes ikke, bliver så returneret til afsenderen.

Er afsenderens adresse så falsk, så ryger den retur igen og sådan
bliver det ved et par gange.

Lav en adresse, der ender på invalid, så vil den automatisk ryge
op i de evige bitmarker og ingen vil blive generet af det.

Og det kan da ikke være mere besværligt at bruge en mailadresse,
der ender på invalid fremfor dk.

Invalid er lavet til det samme.

Det andet er noget svineri.
--
Knud

Fra : John

Dato : 17-12-03 03:36

Hej alle !

Jeg søger en font som måske Forsberg skal have lavet, og håbede nogen kunne
www.myfonts.com

Fonten skal ligne skriften på anden linje på billedet, link:
http://www.hoejsholms.dk/images/skrift.jpg

Håber på hjælp. Da jeg skal bruge slrifttypen til at lave en tekst der skal
på en gravsten.