E-Mail
webnoob 5265
Outlook express
Fra : colorrit

Dato : 10-12-03 20:20

Har lige installeret ny harddisk samt XP på en kammerats computer. Den gamle
harddisk er nu slave. Kan ikke lige finde ud af hvordan man overfører den
gamle ind og udbakke inkl kontaktpersoner over på det nye C-drev.
I Outlook er der kun en fil som man bare kan kopiere over. Er det samme
metode i Outlook Express ?

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 10-12-03 20:33

colorrit skrev i et indlæg på usenet:
> [...]
> nye C-drev.
> I Outlook er der kun en fil som man bare kan kopiere over. Er det

Prøv at spørge i Outlook Express-gruppen

Jan

Fra : colorrit

Dato : 10-12-03 20:48

Tak for svaret. Anede ikke der var sådan en gruppe da jeg selv bruger
Outlook