ESPY Sans + Bold?
Fra : Erik

Dato : 18-04-01 15:16

Jeg åbner et program, og det lukkes omgående igen med et krav om, at jeg
skal have fontene ESPY Sans og ESPY Sans Bold lagt ind i systemet. Det
har jeg ganske rigtigt ikke, men kan heller ikke finde dem på nettet. Er
de gratis, og i så fald, hvor finder jeg dem?

Erik

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 18-04-01 19:05

Erik <bogus1974@hotmail.com> wrote:

> [...]
> har jeg ganske rigtigt ikke, men kan heller ikke finde dem på nettet. Er
> de gratis, og i så fald, hvor finder jeg dem?

Det er en font Apple lavede engang, vist nok som systemfont i et aldrig
frigivet styresystem.

Jeg mener ud fra hukommelsen, at den følger med Kaleidoscope på
www.kaleidoscope.net, men slå mig ikke ihjel, hvis det ikke passer

--
René

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 18-04-01 21:54

René Frej Nielsen <rfn@altavista.net> wrote:

> Jeg mener ud fra hukommelsen, at den følger med Kaleidoscope på
> www.kaleidoscope.net, men slå mig ikke ihjel, hvis det ikke passer

den fulgte i al fald med udvidelsen "Aron" der gav system 7.5 et
Copland/Mac OS 8 udseende (fy, morten - vask din mund med sæbe)

--
Venlig hilsen Morten Reippuert Knudsen

Hjælp! Jeg _er_ boligløs i København fra 1 april

Fra : Hans Christian Hanse~

Dato : 19-04-01 09:26

René Frej Nielsen <rfn@altavista.net> wrote:

> Det er en font Apple lavede engang, vist nok som systemfont i et aldrig
> frigivet styresystem.

den blev brugt i eWorld, Apples elektroniske forum som blev lanceret som
alternativ til internettet ...

/hc