Sex og løgn
Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 10-12-03 18:45

Jeg læser også tidsskrifter, ligesom Andropov åbenbart gør.

I dag modtog jeg det nummer af Månedsmagasinet In, der udkommer i morgen. I
det fandt jeg følgende notits på side 105:

- citat start -
Når man spørger kvinder om antallet af sexpartnere, fortæller de ikke altid
sandheden. I en nylig undersøgelse fortalte kvinder, at de i gennemsnittet
havde 4,4 sexpartnere - men kun når de var i et lukket lokale og forbundet
til en løgnedetektor. Uden løgnedetektor - og hvis de troede, at nogen ville
se deres svar - faldt antallet til kun 2,6 personer. Hvad man ikke ved, har
man ikke ondt af.
- citat slut -

Med venlig hilsen
Børge

Fra : *DrømmeFyren*

Dato : 11-12-03 08:55

"Boerge Rahbech Jensen" <qaasfd@asdf.qø> wrote in message
> [...]
ville
> se deres svar - faldt antallet til kun 2,6 personer. Hvad man ikke ved,

2,6 og 4,4????? Er det "kvinder" på 15 år de spørger??

Den pige/kvinde JEG har talt med der har haft færrest sex-partnere (fra min
egen generation) havde været sammen med 8 fyre..
Hvis jeg skal gætte på et gennemsnit på ALLE de piger/kvinder jeg har spurgt
om det, vil jeg gætte på at gennemsnittet ligger på ca. 30 partnere..
Og hvis man (som måde ovenstående undersøgelse og andre rygter siger) skal
fordoble det, for at få sandheden, bliver det omkring 60 partnere..

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 11-12-03 10:36

"*DrømmeFyren*" <DreamGuy@DreamGuy.dyndns.dk.NoSpam> skrev i en meddelelse

> 2,6 og 4,4????? Er det "kvinder" på 15 år de spørger??

Det melder historien intet om.

> Hvis jeg skal gætte på et gennemsnit på ALLE de piger/kvinder jeg har
spurgt
> om det, vil jeg gætte på at gennemsnittet ligger på ca. 30 partnere..

Det kunne fortælle mest om hvilke kvinder, du tiltrækker.

Med venlig hilsen
Børge

Fra : Paul

Dato : 11-12-03 14:13

> [...]
> Og hvis man (som måde ovenstående undersøgelse og andre rygter siger) skal
> fordoble det, for at få sandheden, bliver det omkring 60 partnere..

Spurgte/gættede du så også om kvaliteten og ikke kun om kvantiteten?

At de har haft mange partnere er jo ikke ensbetydende med de har fået noget
ordentlig sex.
Det dér med antal giver jeg ikke meget for - rigtig mange ting, som
relaterer sig til sex, kan man godt have et intellektuelt forhold til, dvs.
tænke sig til resultatet.
Det overlader nogle få ting til rent faktisk at skulle afprøves.
Med mindre man absolut har lyst til at lære på "den hårde måde", så kan man
faktisk godt tænke sig til mange ting.

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 11-12-03 14:44

"Paul" <paul_fra_usenet@yahoo.slettes.dk> skrev i en meddelelse

> At de har haft mange partnere er jo ikke ensbetydende med de har fået
> noget ordentlig sex.

Det modsatte virker umiddelbart mere sandsynligt. I hvert fald vil jeg tro,
man er mest motiveret for at finde en anden sex-partner, hvis man ikke er
tilfreds med den, man har.

Hvis man har mange sex-partnere, kan det sikkert også tilskrives, at man
ikke kan holde på dem, man møder.

På den anden side: Hvad ved jeg egentlig om det, når jeg nu ikke har haft
nogen sex-partnere? Jeg ved højest, at det er mentalt opslidende at blive
kasseret den ene gang efter den anden, og det ser ud til, at lige så snart
jeg prøver at lære en pige, jeg føler mig lidt tiltrukket af, nærmere at
kende, løber hun billedligt talt skrigende bort, hvorefter jeg aldrig ser
hende igen.

Med venlig hilsen
Børge

Fra : pepss

Dato : 11-12-03 15:09

"Boerge Rahbech Jensen" skrev

> [...]
> kende, løber hun billedligt talt skrigende bort, hvorefter jeg aldrig ser

det er da kun til man møde den rigtige!
selvfølig kan man lære nogle "triks" men alt i alt hvis du møder den rigtig
løber hun ikke væk!
jeg fant den "rigtige" på netten.
det var lætter for mig da jeg ikke var så godt til at snakke med piger når
det var irl.

--
Pepss
Den ordblinde der prøver at blive webdesigner

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 11-12-03 15:45

"pepss" <olefriis@privat.dk> skrev i en meddelelse

> det er da kun til man møde den rigtige!
> selvfølig kan man lære nogle "triks" men alt i alt hvis du møder den
rigtig
> løber hun ikke væk!

Det er nok rigtigt.

Da jeg skrev det i denne tråd, tænkte jeg mest på, at jeg ikke tror, jeg
kunne leve med et utal af one-night-stands. Det er slemt nok, når det er
løse bekendtskaber, der forsvinder. For mig er det faktisk bedre at være
indstillet på at være alene om oplevelserne. Derfor forstår jeg ikke, det
skulle være attråværdigt at have mange sex-partnere eller ligefrem have haft
utallige parforhold. Som jeg ser det, er prisen, at man er nødt til at give
afkald på noget af sit følelsesliv i forhold til andre mennesker, og den
pris forekommer mig at være for høj.

Med venlig hilsen
Børge

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 11-12-03 18:50

On Thu, 11 Dec 2003 14:44:26 +0100, "Boerge Rahbech Jensen"
<qaasfd@asdf.qø> wrote:

> [...]
>kende, løber hun billedligt talt skrigende bort, hvorefter jeg aldrig ser

Kan kun tilslute mig i dette. Finder jeg en sød og dejlig pige syns de
også at jeg er sød og dejlig istarten og stille og roligt som jeg så
åbner mere og mere op ja så har de en tendens til at smutte. Følder sqi
at det er mig der er noget galt med hele tiden.
Flemming Jacobsen

Fra : PerX ...

Dato : 15-12-03 17:37

In article <br986s$e2h$2@sunsite.dk>, DreamGuy@DreamGuy.dyndns.dk.NoSpam
says...
> [...]
> ville
> har
>
> 2,6 og 4,4????? Er det "kvinder" på 15 år de spørger??

Spørgsmål lød "Hvor mange partnere har du haft i dag"

Fra : *DrømmeFyren*

Dato : 17-12-03 18:36

"PerX ..." <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> wrote in message
> In article <br986s$e2h$2@sunsite.dk>, DreamGuy@DreamGuy.dyndns.dk.NoSpam
> says...

> Spørgsmål lød "Hvor mange partnere har du haft i dag"

Nååååh *GG* Så kan det jo hurtig blive til maneg på en uge, et år eller en
måned... *SF*