kondomer - fat nu noget folkens !
Fra : ham der..

Dato : 10-12-03 18:06

Hej alle jeg sad lige og læste indlægget af Dr.Ralph om køb af kondomer
længere nede..
Og hold da op der er mange fordomme på det punkt, og de fleste kommer
tydeligvis fra mænd med hvad der åbenbart er "normal" størrelse penis i dk
og omegn..
Hvad er det for noget vås der bliver sagt, jeg citere lige: "Dybest set
betyder kondomets størrelse ikke noget." og "Ekspansionsfaktoren for
kondomets gummi er cirka 10 så et standard
kondom burde da også kunne nå rundt om din. Ellers er du virkelig et
monster :)" og skal vi lige tage en sidste: "Kondomer af gummi rummer snildt
30 liter vand. Er det udvidelse af hver cm2
til 10cm2 eller til 100cm2, Jeg tror det er til OVER hvad du rakker kondomet
ned til kun at kunne tåle."

Hold da op en uvidenhed der er.. ok først lidt baggrund, jeg kan kun passe
et kondom på markedet og det er King-size XXL fra danske world-best.
Grunden til dette er at jeg er stor for neden (både bredde og længde), det
er jo cool nok pigen klager bestemt ikke, men men prøver man nogle af de
andre xl og andre størrelser kommer de simpelthen ikke på når penis er i
fuld vigør, de kan ikke komme ned over, og ja gimme kan udviddes, men når de
er rullet sammen kan de ikke og en disse.. prøv at tage 20 elastikker hvor
nemt er det så lige at hive dem ud til de knækker ?? det er samme princip,
det er faktisk lidt noget lort at være så stort på det punkt, fordi der
findes INGEN tynde kondomer i den størrelse..

Så jer med "normal" størrelse penis, ja vi er nogle der udrustet til kamp
fir neden, og nej man kan ikke bare bruge alm kondomer..

Håber at det bragte lidt lys over sagen..

Jow det har faktisk lykkedes at få et XL på engang hvor der kun var 70%
power på, men da fuld power kom røg det af under sex agten.. så det er IKKE
ligemeget hvad størrelse man bruger !!

Hilsen
Ham der ikke gad høre på uvidenhedens råben og skrigen mere

Fra : Babba-Papa

Dato : 10-12-03 22:30

Der var engang en bruger ved navn "ham der.." <email@etsted.dk>
der skrev:

>Hilsen
>Ham der ikke gad høre på uvidenhedens råben og skrigen mere

Oh hell, Machoman is back, I assume.....
- -
Babba-Papa

Ja til "sjove" børn - Ja til Atomkraft !
Døden væk fra vejene ? - Kør på fortorvet !

Fra : ham der..

Dato : 10-12-03 22:37

> Oh hell, Machoman is back, I assume.....

ikke rigtigt tror jeg, selv om jeg ikke er helt med på hvad du mener !

Ham der

Fra : PerX ...

Dato : 15-12-03 17:35

In article <t02ftvo6j7feq6pi4fsofoj289ka5eq69l@4ax.com>,
superpicadillysovseboevsFJERNDETTE@hotmail.com says...

> Oh hell, Machoman is back, I assume.....

Hm... han var for høflig tror jeg ;)

Fra : Dr.Ralph

Dato : 11-12-03 03:07

Endelig en, der fatter at jeg ikke bare stiller dette spørgsmål for sjov og
ballade og ikke fordi jeg skulle ahev et lille ego...eller andet.

Jeg har nøjAagtigt dine problemer - prævede et almindeligt XL kondom med
X-tra bredde, og det er så strmat at trække på, at jeg virkelig må tag
gopdt fat for overhovedet at få det vredet op omkring pikken.
Når det så sidder, så strammer det ad H....til - og er meget ubehageligt at
have på, som ens pik bliver trykket ind som vandslange - og jeg kan ikke
have dette på i mere end 1-2 minutter.

Så er der længden - jeg foretrækker et kondom, der når næsten helt ned til
roden - og selv de lange er ikke lange nok her - jeg er stykke over 24 cm i
erigeret tilstand (målt fra oversiden og ud) og jeg kan ikke finde
kondomer, der kan dække mig helt ned til roden eller bare tæt på.

Men har nu funet en website, hvor man få ordentlig str. kondomer, så mange
tak til tippet :)

Jeg er ikke ude på at lave fis og ballade, ville såmænd blot lave et
indlæg, der gik på, hvorfor Apotekerne sælger XL kondomer, der slet ikke er
til XL udrustede mennesker ?

Så tak til dig, fordi du selv ved, hvad det drejer sig om.

--
Kind regards/Venlig Hilsen
Dr. Ralph

Fra : sb

Dato : 11-12-03 11:05

"Dr.Ralph" <dr.ralph@removesol.dk> wrote in message news:<welq9cm77k88$.1rwz4apgyfmqb.dlg@40tude.net>...

Nå, men det er da godt at I nu har en støttegruppe for misforståede
hingste :)

> [...]
> erigeret tilstand (målt fra oversiden og ud) og jeg kan ikke finde
> kondomer, der kan dække mig helt ned til roden eller bare tæt på.

Det får mig til at spekulere på om der er nogen "standard" for alle
disse mål? Jeg mener, den bliver jo længere hvis man måler fra roden
foroven end fra kuglerne på undersiden. Og hvordan måles det runde
stykke foran på hovedet?

Der er mange cm at give af afhængig af om man måler på den ene eller
anden side.

Alt det har egentlig aldrig interesseret mig før jeg læste på denne
ng, men det er da sådan set meget interessant hvor forskellige vi er.

Fra : Babba-Papa

Dato : 11-12-03 22:35

Der var engang en bruger ved navn sbul@my-deja.com (sb) der
skrev:

>Det får mig til at spekulere på om der er nogen "standard" for alle
>disse mål? Jeg mener, den bliver jo længere hvis man måler fra roden
>foroven end fra kuglerne på undersiden.

Ja, eller som en arbejdskollega engang sagde: "Mål omme fra
røvhullet, så bliver den endnu større..."
Og det gjorde jeg så......wæhh-hææj....5 cm....øhhh....næh....
vent nu lidt....*G*
- -

Fra : Andropov

Dato : 15-12-03 16:51

Bo Warming:

>Du er ikke særlig klar mh din kritk af mine ingeniørmæssigt korrekte
>oplysninger om gummis elasticitet

>Et almindelig kondom kan rumme 30 liter og kan altså - evt med besvær
-
>komme omkring en penis der har ti gange normal volumen.

Men kan du så forklare hvorfor der bliver produceret king size
kondomer ?

Det burde jo ikke være nødvendigt hvis alle kunne passe et normal
kondom....
Robert fra bigbrother fik f.eks. blå mærker på pikken når han brugte
normal kondom. Så han blev nødt til at bede om at få udleveret king
size kondom.

Om grunden til at han fik avlet et barn i bigbrother huset skyldes at
king size størrelse var for lille skal jeg ikke kunne sige :)

Fra : Niels Præstegaard

Dato : 15-12-03 17:32

> Ja, eller som en arbejdskollega engang sagde: "Mål omme fra
> røvhullet, så bliver den endnu større..."
> Og det gjorde jeg så......wæhh-hææj....5 cm....øhhh....næh....
> vent nu lidt....*G*

Halløj - det er fanme selvironi i et grineren hjørne!! *LOL*

--
e/gards

Niels
- sender du direkte til mig, så tjek lige mailadressen før du trykker send

Fra : Niels Præstegaard

Dato : 15-12-03 17:35

> [...]
> stykke foran på hovedet?
>
> Der er mange cm at give af afhængig af om man måler på den ene eller

Det er vel samme diskussion som standardiseringen af tøj? - medium er jo
sjældent medium.

Sammenligningen af diskussionerne giver mig så pludselig et billede af, hvor
svært det må være at købe en gummidragt der passer for en person med en
sådan fetish!!??

Fra : Oleander

Dato : 21-12-03 03:07

Den Mon, 15 Dec 2003 17:35:29 +0100, skrev "Niels Præstegaard"
<niels@priestyard.dk.fjern>:

>Sammenligningen af diskussionerne giver mig så pludselig et billede af, hvor
>svært det må være at købe en gummidragt der passer for en person med en
>sådan fetish!!??

Svært!
Nedenstående link kan give en ide:
http://www.cocoon1.com/measure.htm

Heldigvis for mig, passer jeg samme firmas størrelse medium. :)

--
Oleander
Denne verden har for mange bomulds-fetishister!

Fra : Bo Warming

Dato : 15-12-03 16:12

"ham der.." <email@etsted.dk> wrote in message
> [...]

Et almindelig kondom kan rumme 30 liter og kan altså - evt med besvær -
komme omkring en penis der har ti gange normal volumen.

De der påstår problemer, bør stille op til væddemål.

Jeg har været i dialog med snese af pralhalse, men ingen har turde vædde om
hvorvidt de kan få et kondom til at springe ved normal sex, eller om de kan
mærke om de har kondom på. Tør du et væddemål? Gerne ring og lad os aftale
detaljer og så finde nogen vidner og en opmand , som vi begge deponerer dx
1000 kr hos.

Fra : sb

Dato : 22-12-03 16:36

"Bo Warming" <ELTZNXFXSMII@spammotel.com> wrote in message news:<SakDb.8510$ei4.5149@fe09.private.usenetserver.com>...
> [...]
> detaljer og så finde nogen vidner og en opmand , som vi begge deponerer dx

Det med følelsen kan man jo ikke måle så det må du hellere droppe.

Men det andet så jeg gerne afgjort. :)

Fra : KLARO

Dato : 30-12-03 18:59

"sb" <sbul@my-deja.com> wrote in message
> "Bo Warming" <ELTZNXFXSMII@spammotel.com> wrote in message

> Det med følelsen kan man jo ikke måle så det må du hellere droppe.
>
> Men det andet så jeg gerne afgjort. :)

Stakkels kvinde der skal lægge krop til hvis man skulle aflevere mere end 30
liter . Det i sig selv er vel nok til, at det bliver umuligt. Og jeg vil
også mene
at man må være ret øm forneden lige inden testen, hvis det skal være muligt
at
afgive 30 liter.
Dog er der en ting man ikke ser på. Og det er tør hud. For selv det mest
elastiske
gummi kan ødelægges ved friktion. Og dette kan resultere i et lille hul
eller en
flænge der i "agtens" løb kan blive større. Med creme af divergerende slags
bør dette være udelukket.