'Hønseslange' til at trække kabler i fra g~
Fra : Gaffa

Dato : 10-12-03 17:49

Hvor køber jeg 'hønseslage' hvor jeg kan trække el-kabler etc. fra hus til
garagen der ligger ca 50m fra hinanden, således at jeg kan trække nu kabler
i fremtiden efter behov. Diameter ca 50-75mm.

Jeg har brug for ialt mellem 50-100m længde.

Pris ?

Hilsen Gaffa

--
Ved svar via E-mail skal du fjerne 'x' foran min e-mail adresse.

Fra : anders majland

Dato : 10-12-03 19:14

> Hvor køber jeg 'hønseslage'
> Diameter ca 50-75mm.

Er det sådan noget som greenlines Kabelrør 60/50 el nummer 7930501931
www.greenline.dk under flexrør du kigger efter ?

Ved en hel rulle på 50 meter er det nok også basis for en god pris hos
den lokale installatør ...

--
Anders dot Majland at jyde dot dk
email address in header is not valid

Fra : benny

Dato : 10-12-03 20:15

brøderne dahl. lønhart.m.m
husk at når det er de længder du skal bruge er det en fordel at det er
dobbeltvægget
da det er lettere at trække kablerne.
jeg ved godt private normalt ikke kan købe der,men hvis du er lidt snedig
kan det lade sig gøre og du kan også få de rabatter firmaerner normalt får
benny
ved privat mail slet pedersen i mailadresse