Hvor er der en suzuki-hugger? (Eller hvor ~
Fra : Aksel Schmidt

Dato : 18-04-01 14:19

Jeg mangler stadig et 'kædehjulsdæksel' eller hvad sådan en plade nu hedder,
der forhindrer mit benstre ben i at kunne komme i forbindelse med forreste
tandhjul.

Men AK, jeg har ringet til alle i den blå, samt alle jeg i første omgang
kunne finde på nettet.
Kender i nogen specifik susuki-hugger, eller nærmere: Aner nogen, hvor jeg
kan finde dele til min GN 250?
Hvad hedder hugger iøvrigt på tysk? (oh - altvidende Armand?
/aksel
GN 250 minus kædehjulsdæksel

Fra : Uffe Ibh Iversen

Dato : 18-04-01 16:36

Hej
Du kan prøve:

www.sparesdirect.co.uk

men vær opmærksom - priserne er ikke altid fordelagtige (Politikken Lørdag
d. 6. maj 2000)

Mvh Uffe

Fra : Armand

Dato : 18-04-01 19:57

Uffe Ibh Iversen <Uffeibh@nork.auc.dk> skrev i en
> Hej
> Du kan prøve:
>
> www.sparesdirect.co.uk

Hvis vi er på den side af Nordsøen, så prøv istedet at søge på
'breakers' eller 'motorbike+breakers'!

--
Armand.(der engang havde en engelsk netadresse indlagt på IE)

Fra : Asger Steffensen

Dato : 18-04-01 18:59

www.crooks-suzuki.com

Asger
ZX-10

Fra : Armand

Dato : 18-04-01 19:56

Aksel Schmidt <aks@terma.com> skrev i en

> Hvad hedder hugger iøvrigt på tysk? (oh - altvidende Armand?

Hugge = Stehlen, hvorfor 'en hugger' må være 'eine stehler'

Spøg til side: Jeg har det lige på tungen; men det vil ikke frem
Slår man op i diverse tyske blade annonceres der ikke med 'ophugger'
eller 'ophug'; men derimod med 'gebraucht-teile', hvorfor det må være
det du skal søge på.
Gå evt. i nærmeste større kiosk og køb annoncebladet: "MOTORRAD handel"
á ca. en tyver - det er fyldt med guf til forståelge priser!
Jeg har et fra sidste sommer liggende blot for at kunne danne mig et
indtryk af brugtprislejet, og deri fandt jeg desværre ingen privat
ophuggede GN'ere
Derimod var der en ophugger med email-adresse, som du kunne prøve at
skrive til:
lorderror@aol.com !

--
Armand.

Fra : Fer

Dato : 18-04-01 20:16

L.C. Racing i rønnede... har med næsten garanti stumper...

snak med Banjo...

mvh Tommy Fer

Fra : Kim E

Dato : 18-04-01 20:14

> [...]
> kan finde dele til min GN 250?
> Hvad hedder hugger iøvrigt på tysk? (oh - altvidende Armand?

Hejsa

Har du prøvet LC Racing i Rønnede, han er dog ikke specifik suzuki ophugger
men han kan skaffe det meste...
Tlf. 56711323

Ses derude...
Kim E.