Hjælp mig!
Fra : The New Dawn Inc.

Dato : 18-04-01 14:07

Jeg har lavet en hjemmeside, som jeg gerne vil have lavet en form til der
sender det intastede information vidre til en e-mail i kan se den på :
http://www.tnd-inc.com/dk/forhandler3.html min host udner stykker ikke asp
nogen der har nogle foreslag?

Med venlig hilsen
Manuel Ojeda

Skift til Danmark billigste telefon takster, det koster ingen ting. Læs også
om hvordan du kan opbygge dig en foretning der arbejder for dig, resten af
dig liv. www.tnd-inc.com

Fra : Joachim Cohn Jacobse~

Dato : 18-04-01 14:55

The New Dawn Inc. wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:
> Jeg har lavet en hjemmeside, som jeg gerne vil have lavet en form til der
> sender det intastede information vidre til en e-mail i kan se den på :
> [...]

Hvis din udbyder har cgi-scriptet FormMail installeret, kan du læse en
beskrivelse her:

http://www.html.dk/artikler/00012/

Venlig hilsen Joachim