TCM
Fra : Ukendt

Dato : 10-12-03 08:52

Hej

Jeg var i biffen og se TCM igår.
Jeg forstår overhovedet ikke hvorfor den har fået middelmådige karakterer
flere steder.

Det er da den mest stemningsfyldte og "klamme" film jeg har set siden The
People Under The Stairs!!!

Jeg er SÅ imponeret over den film at man skulle tro det var løgn!

5 thumbs up herfra....

Rune

Fra : Mikkel Moldrup-Lakje~

Dato : 10-12-03 09:00

"Rune Vestergaard" <runwest[at]post6.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg er SÅ imponeret over den film at man skulle tro det var løgn!
>
> 5 thumbs up herfra....

Er du gør-det-selv-mand?

Fra : Ukendt

Dato : 10-12-03 13:17

"Mikkel Moldrup-Lakjer" <mikkel@fabel.dk> skrev i en meddelelse
> "Rune Vestergaard" <runwest[at]post6.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Er du gør-det-selv-mand?

Nej - det er jo derfor jeg har mulighed for 5 thumbs up - eller faktisk 10

Fra : Anders HL

Dato : 10-12-03 09:21

TCM ??

Fra : Mads Holmsgaard Erik~

Dato : 10-12-03 10:24

"Anders HL" <ps2spilFJERNMIG@hotmail.com> skrev i en meddelelse :
> TCM ??

Texas Chainsaw Massacre.

Fra : Jesper

Dato : 10-12-03 10:56

Anders HL <ps2spilFJERNMIG@hotmail.com> wrote:

> TCM ??

Turner Classic Movies
global village idiots. - Paul Ginsparg.

Fra : Anders HL

Dato : 10-12-03 14:12

> Turner Classic Movies

....også min første indskydelse ...derfor en hvis undren. tak til mads
for opklaringen.

Fra : Mads Holmsgaard Erik~

Dato : 10-12-03 10:30

"Rune Vestergaard" <runwest[at]post6.tele.dk> skrev i en meddelelse :
> Hej

¡Hola!

> Jeg var i biffen og se TCM igår.
> Jeg forstår overhovedet ikke hvorfor den har fået middelmådige karakterer
> flere steder.

Filmen er som sådan ganske udmærket, men alligevel får vi jo serveret en af
de gysere, hvor heltinden gør alt det, hun ikke skal... kan huske jeg så en
anmeldelse i Filmland hvor de gav en række eksempler, et af dem er der hvor
hun løber ind til en skurvogn midt ude i intetheden og blindt stoler på, at
de vil hjælpe hende.
Nogle gange følte jeg det, som om filmen kammede over, specielt når han gik
totalt bersærk med den motorsav, og skærer taget af en bil f.eks.... men alt
i alt - en ok film.

> Det er da den mest stemningsfyldte og "klamme" film jeg har set siden The
> People Under The Stairs!!!

Den er totalt klam, ingen tvivl om det. At se afskårede lemmer og folk
stukket fast med en kødkrog, er ikke ligefrem lækkert!
Samtidigt er den totalt indavlede familie så monsterklam, at man virkelig
ikke håber, man nogensinde skulle komme ud på den texanske hede!

> Jeg er SÅ imponeret over den film at man skulle tro det var løgn!
>
> 5 thumbs up herfra....

Har du så mange? Har du selv leget lidt massakre og fået syet tre ekstra på?

> Rune

/ Mads

Fra : Ukendt

Dato : 10-12-03 13:18

> Har du så mange? Har du selv leget lidt massakre og fået syet tre ekstra
på?

Har godt nok overvejet at låne min fars motorsav og gå amok i Ryesgade på et
tidspunkt

Rune
Århus

Fra : Morten DH

Dato : 10-12-03 17:20

> Har godt nok overvejet at låne min fars motorsav og gå amok i Ryesgade på
et
> tidspunkt

Så husk venligst ikke at nævne din inspiration når du blir fanget - for så
skal vi bare høre på kloge og tossede og Kristlig Folkeparti, som mener at
vi bør have censur på den forfærdelige videovold... Nogen gange skulle man
tro de havde haft lånt Guinea Pig filmene fra min DVD samling