Skift af skærmbilleder
Fra : Maxi

Dato : 10-12-03 00:54

Jeg er igang med at lave en Application og der har jeg brug for at skifte
skærmbilleder.
Når man starter applikationen op skal man kunne se et login hvor man
indtaster brugernavn og password. Hvis det er korrekt skal der skiftes til
et ny skærmbillede med en menu. Jeg forestiller mig en menu bestående af
masse af knapper.
jeg har prøvet med masser af værktøjer. Jeg laver en p1.java indeholdende
login og p2.java indeholdende menu. Hvordan skifter jeg imellem de to
skærmbilleder? Er der nogen kan vise en lille eksempel med det eller give
mig et link?

Fra : Rolf Ehrenreich Thor~

Dato : 10-12-03 11:50

Maxi wrote:
> [...]
> login og p2.java indeholdende menu. Hvordan skifter jeg imellem de to
> skærmbilleder? Er der nogen kan vise en lille eksempel med det eller give

Har du kigget på på java.awt.CardLayout???

http://java.sun.com/j2se/1.4.2/docs/api/java/awt/CardLayout.htm

/Rolf

--
As a Slashdot thread on a programming language progresses, the
probability of someone claiming that "Lisp already does that" approaches

Fra : Rolf Ehrenreich Thor~

Dato : 10-12-03 11:57

Maxi wrote:
> [...]
> login og p2.java indeholdende menu. Hvordan skifter jeg imellem de to
> skærmbilleder? Er der nogen kan vise en lille eksempel med det eller give

Nå, nu fik jeg skrevet et reply og cancelled det igen fordi jeg troede
jeg havde forkert indstillet ur, så det er forklaringen hvis min besked
dukker op to gange. Det jeg skrev var:

Har du kigget på java.awt.CardLayout???

http://java.sun.com/j2se/1.4.2/docs/api/java/awt/CardLayout.html

/Rolf