Ang.: Mindsteandskaffelser
Fra : Finn Englyst

Dato : 10-12-03 00:36

Hej,

Hvad er det grænsen for mindsteandskaffelser ligger på i 2003 for at hele
fradraget kan tages samme år..?

På forhånd tak.

Fra : Ukendt

Dato : 10-12-03 13:50

"Finn Englyst" <f3333@c.dk> skrev i en meddelelse
> Hej,
>
> Hvad er det grænsen for mindsteandskaffelser ligger på i 2003 for at hele
> fradraget kan tages samme år..?
>

> På forhånd tak.

Jeg mener, det kr. 9.200,- ex moms.

Karsten H. Jensen

Fra : Ukendt

Dato : 10-12-03 14:07

KHJ wrote:
> "Finn Englyst" <f3333@c.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg mener, det kr. 9.200,- ex moms.

Nope det er 1999 tal. 2003 tal er i flg.
http://www.skat.dk/tal_statistik/satser_og_beloeb/302.html 10500 og for 2004
er 10800

Fra : Ukendt

Dato : 11-12-03 01:18

"Karsten Madsen" <news(SNABELA)alsit.dk> skrev i en meddelelse

> Nope det er 1999 tal. 2003 tal er i flg.
> http://www.skat.dk/tal_statistik/satser_og_beloeb/302.html 10500 og for
2004
> er 10800

Tak for det. Der er da lige et par overskrifter, jeg skal have rettet.
Karsten H. Jensen