Advent = Ankomst
Fra : L.Kristi

Dato : 10-12-03 00:24

Hei
For dere som kan synes det er godt med noe tekster i forbindelse med
Jul/Advent, - så har jeg lagt ut en del nye under denne linken..
Tror det vil være et og annet å "plukke" i disse..
http://www.evigliv.com/Ukens_tekst_15_Jesus%20kom.htm

Velsignet dag!
Vennlig hilsen
L.Kristi
www.evigliv.com

Fra : Kall, Mogens

Dato : 10-12-03 15:10

"L.Kristi" skrev (news:LWsBb.4627$n31.81072@news2.e.nsc.no...):

> [...]
> Jul/Advent, - så har jeg lagt ut en del nye under denne linken..
> Tror det vil være et og annet å "plukke" i disse..

Hej L.Kristi,

Kunne du ikke give en lille "udprinting" her på dk.livssyn.kristendom af
websiden, således at ordene kan ihukommes og dateres officielt ?

(Jeg - og andre - læser OFF-line)

Kærlig hilsen
Mogens Kall
The servant of Michael