Så er billetterne sikret!!! [Metallica i P~
Fra : Kong Kent

Dato : 09-12-03 23:10

Så skulle den være på plads. 2 stk. billetter til min kæreste og jeg. Godt
nok ikke siddepladser, for det gider jeg fan'me ikke når der står METALLICA
på programmet. Det bliver godt nok stort at gense rockguderne.

Vi ses vel derovre?

Kent Kirkegaard Jensen
www.heavyjam.dk

Fra : Jesper Brogaard

Dato : 10-12-03 11:27

"Kong Kent" <kongkentREMOVE@REMOVEanarki.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
METALLICA
> på programmet. Det bliver godt nok stort at gense rockguderne.

11 timer inden salget starter? Hmfr! Du har måske nogle forbindelser?

Nå, anyhoo - det tog mig 30 minutter at komme igennem til Billetmaskinen på
nettet. Da jeg havde indtastet navn og skulle videre til betaling, blev jeg
smidt af! De skrev ellers på deres vente/kø-side at alle skulle ha' en fair
chance, så jeg troede man fik lov at gøre bestillingen færdig(?). Nå, jeg
kom på et kvarter senere og valgte da 2 af de dyreste billetter. Næste
billede: "Vi har fundet andre billetter". Tak, det var de billigste, men
hvor henne? Sikke en elendig billetservice! Fair chance? Ha! Under hele
forløbet forsøgte jeg også via telefonen, som naturligvis heller ikke
svarede.

Kan det virkelig passe at de dyreste siddepladser er væk på små 45 minutter?

....og hvorfor var hjemmesiden i kø-billede 45 minutter inden billetsalget
begyndte?

--
Jesper Brogaard, Denmark
(Please do not reply by email)

Fra : Ken Larsen

Dato : 10-12-03 12:03

Jesper Brogaard <me@privacy.net> skrev i en
nyhedsmeddelelse:bxCBb.57$L93.20@news.get2net.dk...

> ...og hvorfor var hjemmesiden i kø-billede 45 minutter inden billetsalget
> begyndte?

Det gik ikke meget bedre oppe i vores lokale TDC butik, de kunne overhovedet
ikke få forbindelse til billetterne.

Heldigvis fandt de ud af at forhåndsbestille dem, så jeg får mine 61
billetter i morgen.

Skulle nogen fra Lolland være interesseret, så arrangerer HM´88 tur til
koncerten.

--
MVH
Ken Larsen

Fra : Robert Eriksen

Dato : 10-12-03 21:31

Ken Larsen wrote:

> Skulle nogen fra Lolland være interesseret, så arrangerer HM´88 tur til
> koncerten.

Bare af ren nysgerrighed... hvad er HM'88 for noget?

/Robert
der forlod øen for 13år siden.

Fra : Ken Larsen

Dato : 10-12-03 22:21

Robert Eriksen <roeBLÅBÆRGRØD@adr.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:br7vrp$904$1@news.cybercity.dk...

> Bare af ren nysgerrighed... hvad er HM'88 for noget?

Det er en Heavy Metal forening, som i tidernes morgen lavede DK´s første
Heavy festival, i Lienlund i Nakskov med bandsene Zinnia, Sliced Pimples og
Fatamorgana. Siden har bands som Artillery, Biohazard, Force Majeure,
Invocator (mange gange), Konkhra, Mucky Pup, Rigid Domain og Stone spillet
her.

Derudover har vi arrangeret en hel del koncertture for det meste i DK og
Tyskland.

I dag tjener vi vores penge på en Kopi festival i Nakskov, hvor hovednavnet
til næste år pudsigt nok bliver et Metallica kopiband, og prøver at holde
lidt små koncerter i heavy genren.

--
MVH
Ken Larsen

Fra : Robert Eriksen

Dato : 10-12-03 22:30

Ken Larsen wrote:

> I dag tjener vi vores penge på en Kopi festival i Nakskov, hvor hovednavnet
> til næste år pudsigt nok bliver et Metallica kopiband, og prøver at holde
> lidt små koncerter i heavy genren.

Nej hvor kært (ja undskyld udtrykket :).
Det må du da egentlig gerne lige smid en lyd om her i gruppen når den
tid nærmer sig

Fra : Ken Larsen

Dato : 11-12-03 08:26

Robert Eriksen <roeBLÅBÆRGRØD@adr.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:br83an$dm4$2@news.cybercity.dk...

> Nej hvor kært (ja undskyld udtrykket :).
> Det må du da egentlig gerne lige smid en lyd om her i gruppen når den
> tid nærmer sig

Det skal jeg nok gøre, det bliver lørdag i uge 33 fra kl. 14-24 i Theisens
Gård, og bandsne bliver Gasolin/Kim Larsen, Police/Sting, Robbie Williams og
Metallica.

--
MVH
Ken Larsen

Fra : Claus \"BonZo\" Jako~

Dato : 10-12-03 12:21

Heehe !!! Havde samme problem......blev også kastet af da jeg bestilte
billetterne via hjemmesiden, men heldigvis fik jeg efter ca. en time fat i
dem via telefonnettet, så mine billetter er også kommet i hus.

Fra : Kong Kent

Dato : 10-12-03 16:38

> 11 timer inden salget starter? Hmfr! Du har måske nogle forbindelser?

Jepz! En rigtig, RIGTIG god forbindelse

www.metclub.com er navnet, og der starter billetsalget til deres koncerter
*altid* en dags tid før alle andre får adgang, så os hard-core fans er
garanteret muligheden for at få en billet, uanset hvor stor efterspørgsel
der er på dem blandt almindelige fans.

Så se at få betalt medlemsskabet! Det kan jo være, at der også er en
Meet'N'Greed til de heldige *gg*

Kent Kirkegaard Jensen - der *har* prøvet Meet'N'Greed *adskillige* gange

www.heavyjam.dk

Fra : Troels Lund Laursen

Dato : 10-12-03 17:04

> Meet'N'Greed

Er det et heavyfænomen eller hedder det virkeligt sådan?

/Troels

Fra : Metal Coven.dk

Dato : 10-12-03 17:08

On Wed, 10 Dec 2003 17:04:26 +0100, "Troels Lund Laursen"
<lundlaursen@[spamstopper]stofanet.dk> wrote:

>Er det et heavyfænomen eller hedder det virkeligt sådan?

Det er et almindeligt udbredt fænomen. og har ikke noget specielt med tråd at
gøre.
Forresten skal der et t i halen af gree...... - ikke et ord om grådighed
her

--
Med Venlig Hilsen - Best Regards
Andreas

Fra : Troels Lund Laursen

Dato : 11-12-03 01:15

> Forresten skal der et t i halen af gree...... - ikke et ord om grådighed
> her

Det var lige det jeg præcis det jeg mente Jeg ville bare gerne lige vide
om det var medvilje inden jeg gjorde mig sjov på nogens bekostning :)

/Troels

Fra : Martin

Dato : 11-12-03 08:55

Så er tasken pakket.. Biletterne i lommen, og afsted det går om 30 min.
Lufthavnen.. Bologna.. Metallica i aften

Men vi ses til Maj!

Martin.

Fra : zcully

Dato : 11-12-03 22:47

"Troels Lund Laursen" <lundlaursen@[spamstopper]stofanet.dk> wrote in
message news:3fd74408$0$25814$ba624c82@nntp03.dk.telia.net...

> Er det et heavyfænomen eller hedder det virkeligt sådan?
>
> /Troels

Hvad med den der met'n greet med folk her fra gruppen derovre?
Kunne det ikke arrangeres?

/Zcully

Fra : Thomas Lund Hansen

Dato : 10-12-03 17:45

The weakest link "Kong Kent" <kongkentREMOVE@REMOVEanarki.dk>, dared
to write this anyway:

>Meet'N'Greed

Greed!!! Oh the pain. Og så lige i Metallicas tilfælde at sådan en
stavefejl skulle dukke op.

Nåmmen jeg fik mine 4 billetter på et kvarter hos TDC på strøget.
Ingen problemer her. Stod i kø i en ½ time.

Fra : Hektor

Dato : 10-12-03 13:50

"Kong Kent" <kongkentREMOVE@REMOVEanarki.dk> wrote in message
> [...]
METALLICA
> på programmet. Det bliver godt nok stort at gense rockguderne.

Jeg så dem i Spektrum i Oslo for en uge siden, det var superfedt ! glæd Jer
& go tur alle sammen

Mvh
Hektor

Fra : TBjorn

Dato : 14-12-03 18:59

Jeg har 3 billetter til nedre A, det er de dyre siddepladser. Nogen der
vil bytte med 3 til plænen?

http://www.kandu.dk/

Fra : TBjorn

Dato : 14-12-03 19:01