Er det andre baner end de kedelige mørke b~
Fra : Flare

Dato : 09-12-03 22:17

Har kun spillet en time eller to, men kommer der nogle mere "åbne" baner i
det fri? Måske (uha) i dagslys?

--
Hope it helps
--------------------------

Fra : Mikael Schøler

Dato : 09-12-03 22:39

"Flare" <plzAksForIt@theNG.spam> wrote in message
> Har kun spillet en time eller to, men kommer der nogle mere "åbne" baner i
> det fri? Måske (uha) i dagslys?
>
> --
> Hope it helps
> --------------------------
> Anders J @ www.pings.dk

Er det ikke ligesom meningen det skulle være sådan lidt.. Fast & the
Furious-agtigt og derfor kun i mørke dunkle baner? Sådan du ved...
underground.. :)

Bare en tanke.. ved ikke bedre for har kun spillet 3 baner. :)

Mikael

Fra : Silver

Dato : 10-12-03 01:10

"Flare" <plzAksForIt@theNG.spam> skrev i en meddelelse
> Har kun spillet en time eller to, men kommer der nogle mere "åbne" baner i
> det fri? Måske (uha) i dagslys?

Ikke EN eneste af de baner der er i spillet (111) er i dagslys, begrundelsen
er jo netop at den slags kørsel er lyssky og man så helst at politiet holdte
småkagefest hjemme på stationen mens man kørte råddent og fedt.

Så nej, du må finde et andet spil hvis du vil køre i dagslys hehe.

Mvh
Silver

Fra : whoever

Dato : 10-12-03 20:35

> [...]
> småkagefest hjemme på stationen mens man kørte råddent og fedt.
>
> Så nej, du må finde et andet spil hvis du vil køre i dagslys hehe.

Tror han ligesom mig mener at der er ALT for lidt varation i banerne.

Fra : Flare

Dato : 11-12-03 17:47

> Tror han ligesom mig mener at der er ALT for lidt varation i banerne.

Det var lige det jeg mente. Synes der er røvkedelige efter meget kort tid.
(Banerne altså) Spillet er skam glimerende, men de havde været klasser bedre
hvis man kom andre steder hen, en forladt lufthavn om dagen, eller et eller
andet ...varrierende.

Anders