Larmene Puch Maxi udsøtninger fra T-Hansen~
Fra : Jan Thorn

Dato : 09-12-03 20:43

Jeg købte en ny udstødning hos T-Hansen til min maxi og den larmer delt
vildt i forhold til den originale.... (den larmer næsten lige så meget som
den originale med hul i for-røret...)!!!!

er der noget der har en forklaring på det, eller skal den bare larme
sådan....???

Mvh. Anton / Chauffør på en gammel og helt lovlig Puch Maxi P med Arla
kasse...!!!

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 09-12-03 20:45

Jan Thorn wrote:

> Jeg købte en ny udstødning hos T-Hansen til min maxi og den larmer delt
> vildt i forhold til den originale.... (den larmer næsten lige så meget som
> den originale med hul i for-røret...)!!!!

Det er bestemt ikke noget jeg har oplevet før... er det den til 179,- du
tænker på?

--
Martin Johansen
Ny på usenet? Se http://www.usenet.dk for en god start!

Fra : Jan Thorn

Dato : 09-12-03 20:50

Jeps det er lige precis den....

og den er skruet ordenligt på....

det er ikke ved for-røret eller noget.... det er bagest at den larmer....!!!

Fra : Pingvinen

Dato : 09-12-03 20:55

Jan Thorn wrote:
> [...]
>
> og den er skruet ordenligt på....
>
> det er ikke ved for-røret eller noget.... det er bagest at den larmer....!!!

Husk pakiningen mellem for og bag røret

Pingvinen

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 09-12-03 20:58

Pingvinen wrote:

> Husk pakiningen mellem for og bag røret

Den er medleveret som standard... kan squtte huske om fløjten er med??

Fra : Jan Thorn

Dato : 09-12-03 21:04

Udstødningen til de 179,- spir er komplet med fløjte og det hele...

Fra : Jan Thorn

Dato : 09-12-03 21:06

Anden lille ting.... den er større ind den originale....
Pedalerne går på... på den fra T-Hansen....

Fra : Jan Thorn

Dato : 09-12-03 21:00

Den er monteret.... den sad på da jeg købte den...

men det kan jo være at man skulle prøve at montere den gamle potte på det
nye forrør og se om det skulle hjælpe...