spam mails
Fra : Thomas Larsen

Dato : 09-12-03 19:50

hej ng.

jeg ved ikke om dette er den rigtige ng., men jeg prøver.

jeg modtager ca 10-30 spam mails HVER dag, og nu er det sku blevet nok, så
er der nogen der kan hjælpe med hvad jeg skal gøre ?

mvh Thomas

Fra : Thomas Larsen

Dato : 09-12-03 20:37

ok.......... har nu læst lidt af de indslag her i gruppen, men er der et der
virkelig duer og som kun fjerner det der er spam!

Fra : Jesper Stocholm

Dato : 09-12-03 20:58

Thomas Larsen wrote :

> ok.......... har nu læst lidt af de indslag her i gruppen, men er der
> et der virkelig duer og som kun fjerner det der er spam!

www.spampal.org

Slå alle filtre og blacklists fra og installer plugin til Bayesian filtre.
Giv den derefter nogle spammails at lære fra, og du skulle være kørende.

--
Jesper Stocholm
http://stocholm.dk

Fra : Per H. Nielsen

Dato : 09-12-03 21:23

Thomas Larsen wrote:
> jeg modtager ca 10-30 spam mails HVER dag, og nu er det sku blevet
> nok, så er der nogen der kan hjælpe med hvad jeg skal gøre ?

Få en ny emailadresse og sørg for ikke at offentliggøre den på
hjemmesider eller ved at bruge den her på usenet.

Alternativt: Installer diverse spamfiltre og vær forberedt på at skulle
bruge tid på at vedligeholde disse i al fremtid samtidig med at
de aldrig kommer til at tage alt spam.

--
Per H. Nielsen <phn@dkscan.dkx>

Fra : kristian mikael de f~

Dato : 10-12-03 18:55

On Tue, 9 Dec 2003 19:50:12 +0100, "Thomas Larsen"
<ttl-byg@mail1.stofanet.dk> wrote:

>er der nogen der kan hjælpe med hvad jeg skal gøre ?

Prøv at se

mvh kmo