Import af OE-mails i Outlook?
Fra : Peter Andersen

Dato : 09-12-03 18:28

Hver gang jeg forsøger at importe mine gamle mails fra Outlook Express
6 over i Outlook kommer den med en fejlmeddelelse om, at mappen ikke
kunne åbnes og at jeg skal tjekke om der ikke er et program der
benytter filerne.

Imidlertid har jeg flyttet mail filerne over i en anden mappe, så der
kan ikke være noget program der bruger filerne. Det skriver bare
resolut, at mappe ikke kan åbnes.

Hvorfor gør den det?... og hvordan får jeg importeret mine mails i
outlook?

Jeg benytter ellers helt slavisk .... import af post -> Outlook
Express 4. 5 el. 6 -> Beskeder osv-> vælger mappen og.... FEJL!!

Please help!!

På forhånd tak

Peter

Fra : pre

Dato : 09-12-03 19:32

Prøv, som jeg at lægge OE teksterne i Inboks for så at eksportere
(selvfølgelig til en tom inboks). Derfra kan flyttes til andre, men bemærk
at teksterne ændres hvis de ikke lægges i mapper der bruges/er stillet til
samme mailtype.

Hvis det er et spørgsmål om at få OE teksterne med over i en anden
installation, så er der andre muligheder.
pre