Bella martha
Fra : Michael Koustrup

Dato : 09-12-03 16:09

Hej

Leder efter det stykke musik, som spiller, da Martha møder Mario og han
laver mad i køkkenet. Mario siger til Martha, at sangen smelter på sangerens
tunge.

Har kigget på filmen site, men kan ikke rigtig finde netop det nr.

http://www.bellamartha.de/

Nogen der ved noget?
--
Mvh. - Michael Koustrup

Fra : tk

Dato : 10-12-03 00:01

"Michael Koustrup" <koustrup@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
sangerens
> tunge.
>
> Har kigget på filmen site, men kan ikke rigtig finde netop det nr.

Klik på Musik-linket oppe i højre øverste hjørne på sitet, du nævner. Her er
listen. Det skulle vel aldrig være Dean Martin "Volare"?
Tommy

Fra : Michael Koustrup

Dato : 10-12-03 13:34

Hej Tommy
Jeg har set traileren et par gange, og jeg synes ikke det lyder som Dean
Martin. Men det står faktisk, som om det er Mr. Martin.

Indtil videre vil jeg prøve at få pladen hjem fra bib. Vender tilbage, når
jeg ved noget.

--
Mvh. - Michael Koustrup

Fra : Michael Koustrup

Dato : 11-12-03 20:42

Så tror jeg, at jeg har fundet det nævnet stykke musik: Paolo Conte "Via Con
Me" fra The best of...

Det hjalp, da jeg fik filmen, så jeg kunne se den igennem.

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 20-12-03 01:04

Michael Koustrup skrev:
> Så tror jeg, at jeg har fundet det nævnet stykke musik: Paolo
> Conte "Via Con Me" fra The best of...
>
> Det hjalp, da jeg fik filmen, så jeg kunne se den igennem.

Jeg så filmen, da DR2 sendte den for nylig. Da jeg læste dit
spørgsmål, tænkte jeg, at svaret måtte være Dean Martins "Volare",
fordi jeg lagde mærke til samme sekvens i filmen. Jeg vidste
ganske vist ikke, at det var Dean Martin, da jeg så sekvensen,
men melodien er kendt, og jeg så Martins navn i rulleteksterne.

Jeg fandt teksten til "Via con me". Den har følgende omkvæd:

It's wonderful
It's wonderful
It's wonderful
Good luck my baby

Den er bestemt også med i filmen, men jeg tror, at det er et
andet sted i filmen.

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk