VB-bøger
Fra : Jens Kristian Damsgå~

Dato : 09-12-03 12:10

Som relativ begynder i VB savner jeg tit en opslagsbog.
Jeg har følgende:
Start på Visual Basic 6.0 af Jakob Kristiansen
Visual Quickstart Visual Basic for Windows af Harold Davis
De er gode for begyndere, men mangler omtale af mange kommandoer.
F. eks. er PUBLIC overhovedet ikke nævnt.

Jeg har fundet nogle titler på nettet:

Microsoft Visual Basic 6.0 Professional Step- by- Step af Michael Halvorson

Hardcore Visual Basic af Bruce McKinney

Programming Microsoft Visual Basic 6.0 af Francesco Baleno

Er der nogen der kender nogle af dem eller nogen bedre?

mvh Jens

Fra : Ole J. Hansen

Dato : 09-12-03 22:52

Hej Jens
Som også nybegynder vil jeg gerne sige, at en bog jeg har haft
meget glæde af er:
Sams Teach Yourself, Database Programming with Visual Basic 6
in 21 Days - ISBN 0-672-31308-1
Den handler selvfølgelig om databaser, men det er der jo næsten
overalt.
Jeg har købt den hos AMAZON.CO.UK
m.v.h.
Ole J. Hansen

"Jens Kristian Damsgård" <JKD@post6.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> De er gode for begyndere, men mangler omtale af mange kommandoer.
> F. eks. er PUBLIC overhovedet ikke nævnt.
SNIP

Fra : Ole J. Hansen

Dato : 10-12-03 00:00

Hej Jens