Hvad hedder sangen
Fra : Dennis Lange

Dato : 08-12-03 23:06

Hej...

Jeg har fået en sang på hjernen - kan bare ikke huske kunstner eller titel.

Det er en langhåret gut, der synger - noget med get you on my own, tror jeg.
Nummeret er bygget op om/over et stykke klassisk musik, som jeg heller ikke
kan huske hvad hedder.

Videon går ud på at gutten cykler rundt i New York mens han synger den her
sang.

Hjælp...

--
Mvh.
Dennis Lange

Fra : Ukendt

Dato : 09-12-03 00:58

Dennis Lange wrote:
> [...]
> kan huske hvad hedder.
> Videon går ud på at gutten cykler rundt i New York mens han synger den her

Det lyder som Robin Thicke, der jacker Beethovens tredje på "When I Get
You Alone".

--
mvh. Karsten Strandgaard Jørgensen
http://www.hammerich.cjb.net

Fra : Dennis Lange

Dato : 09-12-03 09:37

Karsten Strandgaard Jørgensen wrote:
> Det lyder som Robin Thicke, der jacker Beethovens tredje på "When I
> Get You Alone".

Ja det er den! Takker...
--
Mvh.
Dennis Lange

Fra : Peter Frederiksen

Dato : 10-12-03 00:06

"Karsten Strandgaard Jørgensen" wrote
> Det lyder som Robin Thicke, der jacker Beethovens tredje på "When I Get
> You Alone".

Som ikke er den tredje, men den femte.

Fra : -V-

Dato : 10-12-03 00:39

Peter Frederiksen wrote:
> "Karsten Strandgaard Jørgensen" wrote
>
> Som ikke er den tredje, men den femte.

Er det i virkeligheden ikke Walter Murphys version af samme, som bliver
brugt af Robin Thicke?

-V-

Fra : Karsten Strandgaard

Dato : 10-12-03 19:42

"-V-" wrote:

> Er det i virkeligheden ikke Walter Murphys version af samme, som bliver
> brugt af Robin Thicke?

Jo, I har begge ret. Thickes sang er bygget over Walter Murphys "A
Fifth Of Beethoven". Hvor "tredje" kom fra er ikke godt at vide, men
dér skulle det være blevet.

Fra : -V-

Dato : 11-12-03 03:35

Karsten Strandgaard wrote:

> Jo, I har begge ret. Thickes sang er bygget over Walter Murphys "A
> Fifth Of Beethoven". Hvor "tredje" kom fra er ikke godt at vide, men
> dér skulle det være blevet.

Uha, det luner sådan at have ret.

Det sker desværre alt for sjældent.

-V-