Andet multimedie
PageMaker 6.5 fejl
Fra : Karsten Jensen

Dato : 18-04-01 12:50

Når jeg lukker PageMaker 6.5 laver programmet en ulovlig handling -
Dr. Watson skriver: Programmet overskred dets midlertidige
hukommelsesområde. - hvordan undgår jeg dette?

Reinstallation hjælper ikke.
---

Med venlig hilsen fra

Karsten Jensen
k-j@post6.tele.dk

Fra : Madsen

Dato : 18-04-01 18:56

"Karsten Jensen" <k-j@post6.tele.dk> skrev:

> Når jeg lukker PageMaker 6.5 laver programmet en ulovlig handling -
> Dr. Watson skriver: Programmet overskred dets midlertidige
> hukommelsesområde. - hvordan undgår jeg dette?
>
> Reinstallation hjælper ikke.

Har du installeret 6.01 updaten til Photoshop 6?

Pløjet dette igennem: (part1

Pløjet dette igennem: (part 2)

I det hele taget tjekket følgende:

Prøv det, men der stilles ingen garantier. ;)

--
Mvh. Madsen
(Remove »who« in email)

Fra : Karsten Jensen

Dato : 18-04-01 20:47

On Wed, 18 Apr 2001 19:55:52 +0200, "Madsen" <madsens@whomail.dk>
wrote:

>Har du installeret 6.01 updaten til Photoshop 6?

- øhhhh, ja, men det har vel ikke noget at gøre med PageMaker? I
øvrigt gjorde PM det også før...
---

Med venlig hilsen fra

Karsten Jensen
k-j@post6.tele.dk

Fra : Karsten Jensen

Dato : 18-04-01 20:56

On Wed, 18 Apr 2001 19:55:52 +0200, "Madsen" <madsens@whomail.dk>
wrote:

ok - ser pointen nu - prøver lige at følge links'ne og tipne.....
---

Med venlig hilsen fra

Karsten Jensen
k-j@post6.tele.dk