NFS Underground - grafikproblemer (hjælp!)
Fra : JE

Dato : 08-12-03 18:51

1)

Jeg har hidtil uden problemer kunne køre opløsningen i spillet op på 1280 x
1024. Fint fint ...

MEN når den står til den indstilling nu, så er det lisom om, at opløsningen
ikke er "tilpasset skærmen". Jeg kan ikke se det nederste af billedet,
hvorfor jeg f.eks. kun kan se toppen af spedometeret (som er nederst til
højre i billedet), li'som at jeg ikke kan se alle menuer. Håber i forstår
hvad jeg mener.

Hvad mon der er sket - og hvad kan jeg gøre. Jeg undrer mig over at det
problem kommer lige nu.

2)

Hvorfor gemmer spillet ikke den indstilling som jeg har konfigureret
grafikkortet til (altså inde i selve spillet). Når jeg starter spillet op
påny, så skal jeg huske ind og ændre opløsningen fra 800 x 600 til 1280 x
1024 (når der nu ellers virker, jvf. pkt. 1.

Mvh Jan