E-Mail
webnoob 5265
outlook - jeg fatter ingenting
Fra : Stig Borgstrøm

Dato : 08-12-03 18:37

Jeg kan ikke sende i outlook. Jeg modtager fint osv. Tidligere bruget jeg
outlook express, men pga. synkronisering med mobiltelfl. benytter jeg nu
outlook.

I outlook Express (som jeg ikke bruger længere kan jeg både sende og
modtage.

I outlook kan jeg ikke sende post, men modtage.

Det sidste nye jeg har fundet ud af er, at jeg kan godt sende SV. hvis jeg
feks. sender en testmail til mig selv, så jeg jeg besvare denne og den blive
afsendt UDEN problemer. Hvis der er anden post i udbakken så bliver dette
IKKE sendt.

Det fatter jeg bare ikke. Er der en som kan hjælpe.

med venlig hilsen
Stig

Fra : Palle Jensen

Dato : 08-12-03 19:48

Stig Borgstrøm wrote in

> Det fatter jeg bare ikke. Er der en som kan hjælpe.

Hvad står din smtp server til?

Hvilken fejlmeddelelse får du?

Og hvis vi ikke får løst dit problem er det en god ide at anvende
dk.edb.programpakker.ms-office til Outlook spørgsmål

--
Palle Jensen

For kontakt via E-mail: Skift "invalid" ud med "dk"
For contact via E-mail: Change "invalid" to "dk"

Fra : Stig Borgstrøm

Dato : 08-12-03 20:13

min smtp server står som jeg har sat den op i outlook ekspress. Jeg bruger
post1.tele.dk, men har også prøvet smtp.tele.dk osv
Fejlmeddelser: ingen, jeg får at vide at send/modtaget er gennemført. Det er
først når jeg skal afslutte outlook, at der kommer fejlmeddelse. Den er
sakset herunder:

Opgaven 'post1.tele.dk - sender og modtager' rapporterede en fejl
(0x800CCC15) : 'Der kunne ikke oprettes forbindelse til netværket.
Kontroller netværksforbindelsen eller modemet.'

mvh
Stig

Fra : Palle Jensen

Dato : 08-12-03 21:11

Stig Borgstrøm wrote in

> [...]
> gennemført. Det er først når jeg skal afslutte outlook, at der
> kommer fejlmeddelse. Den er sakset herunder:

Er du sikker?

pop3 server : pop3.mail.dk
smtp server : smtp.mail.dk

Check lige efter..

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 08-12-03 21:40

Palle Jensen skrev:

> Og hvis vi ikke får løst dit problem er det en god ide at
> anvende dk.edb.programpakker.ms-office til Outlook spørgsmål

Tja - Outlookspørgsmål er On Topic både i officegruppen og i denne
gruppe, og begge grupper benyttes også til spørgsmål om Outlook.

Får man ikke svar her, kan det være en ide at prøve den anden
gruppe, men som udgangspunkt er denne gruppe også fin.
--
Jens Gyldenkærne Clausen
»Diplomatiet består netop i, at de gamle kommatister kan få lov til

Fra : Palle Jensen

Dato : 08-12-03 23:02

Jens Gyldenkærne Clausen wrote in

> [...]
>
> Får man ikke svar her, kan det være en ide at prøve den anden
> gruppe, men som udgangspunkt er denne gruppe også fin.

Ekko?

Fra : Carl Drud

Dato : 08-12-03 20:21

On Mon, 8 Dec 2003 20:13:00 +0100, Stig Borgstrøm wrote:

> [...]
> først når jeg skal afslutte outlook, at der kommer fejlmeddelse. Den er

Det er nok fordi du skal bruge: smtp.mail.dk for udgående og
pop3.mail.dk for indkommende.

http://kundeservice.tdconline.dk/artikel.php?dogtag=art_5142_2136

P.S. Det er nemmere når der svares under det citerede:

A. No.
Q. Does top-posting make sense?