OSX ustabil wlan forbindelse
Fra : Morten

Dato : 08-12-03 18:21

Hej. Til tider falder OSX (10.3) helt ud, og kan ikke se mit netværk
over wlan. Det til trods at en dell maskine lige ved siden af ikke har
problemer. Det hjælper ikke at stoppe/starte airport.

Nogle gange kommer forbindelsen igen efter en rum tid - men jeg har også
oplevet at der kan gå ret lang tid og at en genstart (suk) ser ud til at
få forbindelsen tilbage.

Nogen forslag til hvordan jeg kan fejlsøge?

Mvh Morten

Fra : Jonas C. Voss

Dato : 08-12-03 22:39

In dk.edb.mac, Morten <usenet@kikobu.com> wrote:

> [...]

> Nogle gange kommer forbindelsen igen efter en rum tid - men jeg har også
> oplevet at der kan gå ret lang tid og at en genstart (suk) ser ud til at

Hvilken mac er det?

      Mouse pad (n): Where mice are launched.

Fra : Morten

Dato : 08-12-03 23:16

Jonas C. Voss wrote:

> Hvilken mac er det?

12" PB, nyeste model.

Morten

Fra : Morten

Dato : 09-12-03 00:17

Morten <usenet@kikobu.com> wrote:

> 12" PB, nyeste model.

log-ind/log-ud jeg har jaenvligt oplevet det er den eneste (men en
sikker) loesning i jaguar paa vores traadloese net. Ved ikke om
problemet ogsaa eksisterer i Panther. Ingen af Airport opdateringerne
i jaguar afhjalp problemet.

Tillige har jeg en kunder der har observereret at hans maskine
konstant og stensikkert mister forbindelsen naar han goer noget
betsemt i Illustrator - det tyder paa en bug i Apples lufthavnsSW.

--
Morten

Fra : Jonas C. Voss

Dato : 09-12-03 00:17

In dk.edb.mac, Morten <usenet@kikobu.com> wrote:

> 12" PB, nyeste model.

Har du opdateret til seneste Airport Software, mener det er 3.2?

Jeg har selv en 12" og oplever at den kan være lidt pedantisk med
hvordan den står fysiskt, og det hjælper sommetider at dreje maskinen
lidt til den ene eller anden side.

    You live and learn. At any rate, you live.

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 09-12-03 00:35

On 2003-12-08, Morten <usenet@kikobu.com> wrote:

> 12" PB, nyeste model.

Bedste bud er støj. Jeg har naboer der også ar AP'er, og man skal helst
finde en kanal der er mindst 3 kanaler fra naboernes, da der støjes på
på sidekanaler.