offiice outlook 2000
Fra : Gert Jacobsen

Dato : 08-12-03 16:10

Når jeg markerer på en kontakperson i Outlook kommer en fejlmeddelelse om en
brugerformular ikke kan åbnes. Outlook bruger en outlook formular i stedet
for? Den formular der skal bruges til at vise denne meddelelse kan ikke
vises. kontakt administratoren.
Jeg er kommet til at jeg skal finde funktioner instilllinger andet
Avancerede??
Men her mangler jeg "tror jeg" et menupunkt der har noget med formular
administration at gøre?
Er der en der kan hjælpe mig lidt på vej.
Gert
Engvang@jacobsen.tdcadsl.dk

Fra : pre

Dato : 08-12-03 22:04

Det ville nok hjælpe en hel del om du fortalte lidt mere om situationen, om
hvad det er du ønsker at gøre.
Umiddelbart kan jeg ikke genskabe situationen, men formularer i Outlook har
som regel lidt at gøre med e-mail eller kontaktpersoner at gøre. Tjek selv
formular i hjælpeteksten.
pre

Fra : Gert Jacobsen

Dato : 09-12-03 07:26

Opsætning:
Mail: Outlook Expres Kalender og adresser: Outlook. Jeg vil bare have
formularen "kontaktpersoner" til at komme frem uden fejlmeddelelse. Når det
store oversigtrsbillede med de mange adresser er fremme er der ingen
problemer.
Når jeg så trykker på de enkelte personer/poster kommer fejlmeddelelsen:

"en brugerformular ikke kan åbnes. Outlook bruger en outlook formular i
stedet
for? Den formular der skal bruges til at vise denne meddelelse kan ikke
vises. kontakt administratoren"

I outlook expres vises samme "kontaktpersoner" uden problemer.

Fra : pre

Dato : 09-12-03 09:35

Stadig er jeg i tvivl om situationen, men forhåbentlig er der ikke tale om
netværk. Et gæt kunne være at der er oprettet en eller ander bruger form
som så nok kan være svær at slippe af med.

Men prøv dette:
Do this
In the Personal Forms Library On the File menu, point to New, and
then
click Choose Form. (Click Personal Forms Library in the Look In box, if
necessary.)

Outlook vil sandsynligvis brokke sig vildt, men sandsynligvis vil VBE formen
dukke frem til sidst. Det er den hvor man indskriver nye kontakter, og
måske den der er problemer med.
Det er vel forsøget værd.

Fra : Gert Jacobsen

Dato : 09-12-03 20:16

Hej NG
Jeg er nu tættere på problemet/måske løsningen:
Funktion "Vælg en formular" Eller "opret en formular"
Så kommer en dialogboks op hvor jeg kan vælge: "Privatformularbibliotek".
På denne maskine kan jeg ikke åbne "filen" "SBE".
Det kan jeg på den anden som kører fejlfrit?
Hvordan åbner jeg denne "fil".
Kan jeg få outlook til at "Starte" i Standardformularbiblioteket? Uden at
den skal se i Privatformularbiblioteket, hvilket jo som jeg ser det er det
der foråsager fejlmedelelsen.
Gert

Fra : Michael Andersen

Dato : 09-12-03 20:55

"Gert Jacobsen" <engvang@jacobsen.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse news:3fd61f01$0$29303$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
> Hej NG
> Jeg er nu tættere på problemet/måske løsningen:

Af hvad ?