Porte til Mohaa online.
Fra : Colzen

Dato : 08-12-03 15:20

Hvilke porte skal være åbne for at man kan spille Mohaa Breakthrough online?

Problemet er at en kammerat ikke kan komme igennem hans router. Den han har
lukker intet igennem hvis der ikke er åbnet porte til det, hvor imod min
cybercity router åbenbart lukker det igennem hvis min pc spørger efter det.
Hvis vi åbner for port 25000-35000 finder den en del servere, men det går
meget langsomt. Hvis vi åbner port 0-65000 virker det helt perfekt, men så
er en del af ideen med en router jo også væk.

Mvh
Colzen

Fra : Niels Rasmussen

Dato : 08-12-03 15:42

Hejsa

Husk nu google :D www.google.dk

Nå men en søgning på dit spil +port gav følgende.

http://www.pure-mohaa.co.uk/forum/thread-view.asp?threadid=315

MVH Niels

Fra : Colzen

Dato : 08-12-03 17:37

"Niels Rasmussen" <the.hunter@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa
>
> Husk nu google :D www.google.dk
>
> Nå men en søgning på dit spil +port gav følgende.

> [...]

Mange tak, men den side har vi set og vi prøvede også med port 12203-12218
tcp+udp det virkede ikke, men så vidt vi også kunne se er det til når man
sætter en server op og ikke bare vi spille på en server.
Alt det med GameSpy brugte vi ikke da vi ikke bruger GameSpy, men man skal
måske bruge portene alligevel?

Mvh
Colzen

PS. Undskyld jeg kom til at sende direkte til dig Niels.