Måske nyt grafikkort
Fra : MR

Dato : 18-04-01 12:03

Hej

Haves GF 1 256 ddr hvad er bedste at opgrader til

1. GF 2 32 ddr
2. Kjyo 2 64 ddr
3. Radion 64 ddr
KH

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 18-04-01 13:02

Hvis prisen er ligegyldig er din rækkefølge den rigtige. Ellers vælg et
Kyro II.

Mvh

Bruno

Fra : Lars Krag

Dato : 18-04-01 13:57

MR" <hanloven@forum.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Haves GF 1 256 ddr hvad er bedste at opgrader til
>
> 1. GF 2 32 ddr
> 2. Kjyo 2 64 ddr
> 3. Radion 64 ddr

Jeg ville helt klart vælge et Radeon 64 DDR, hvis du absolut vil opgradere
nu og prisen ingen betydning har. Men, men, men. Det kommer an på så mange
ting. Hvilken cpu du har, hvilken opløsning og farvedybde vil du spille i,
hvilken skærm du har og hvor meget 2d betyder for dig, og endelig hvor
længe du gider vente på at Radeon II kommer eller GF3 kommer til en lavere
pris. Jeg har selv prøvet at opgradere fra et GF1 DDR til et GTS og jeg var
ret skuffet over hvor lidt det egentlig gav. Når du allerede har et ok
grafikkort synes jeg ikke Kyro II er et godt valg, ikke som en opgradering
anyway. Havde du haft et TNT1 eller 2 eller et voodoo3 kort, så ville Kyro
II være en god opgradering. Hvis du endelig vil have et GF2, så køb mindst
et "Pro" kort med 400 Mhz ram, ellers er jeg bange for at du bliver lidt
skuffet.

Lars
- som både ejer et Radeon og et GF2 Ultra

Fra : Suffo

Dato : 18-04-01 14:28

Vent til det overseje kyro II kommer fra ASUS, har hørt at de skulle lave
det bedste.
med DDR ram