Flybillet - DK til Montreal
Fra : Peter Christensen

Dato : 07-12-03 21:44

Hej

Jeg overvejer en tur til Canada i marts og vil så høre, om I har nogle
råd mht. billetbestilling - hvor har I erfaringer med god service og
ikke alt for høje priser?

mvh
Peter

Fra : Henning Nielsen

Dato : 07-12-03 22:18

> Jeg overvejer en tur til Canada i marts og vil så høre, om I har nogle
> råd mht. billetbestilling - hvor har I erfaringer med god service og
> ikke alt for høje priser?

British Airways kan flyve dig derover for små 5.000 kr. Det tror jeg bliver
svært at finde billigere. Tjek på ba.com - British Airways var engang godt,
nu er det ikke noget særligt. Kvægtransport til vejrs, ligesom alle andre
selskaber.

mvh
Henning

Fra : Morgan Jones

Dato : 08-12-03 12:47

> nu er det ikke noget særligt. Kvægtransport til vejrs, ligesom alle andre
> selskaber.

Der er da gode selskaber tilbage IMHO.

Morgan