hvide knopper på tissefyren
Fra : -=POW=-

Dato : 07-12-03 21:34

Hejsa!

Jeg har rund i kanten af hovedet på min tisser nogen små hvide
knopper... de kunne måske lidt forfeksles med små hvide 'bumser'.. de
er dog ikke lige til at klemme ud... de gør ikke ondt eller irritere
på nogen måde.. men smart ser det jo ik ud :) kender nogen til en
metode til at få sådanne knopper væk......... jeg har haft dem i mange
år..

Fra : Kasper Katzmann

Dato : 07-12-03 21:57

-=POW=- skrev:
> [...]
> på nogen måde.. men smart ser det jo ik ud :) kender nogen til en
> metode til at få sådanne knopper væk......... jeg har haft dem i mange

JAMEN HVAD VENTER DU PÅ? GÅ DOG TIL LÆGEN!

Det er sq da utroligt at man kan rende rundt med sådan noget i mange år,
uden at gøre noget ved det.
Har du prøvet netdoktor?
http://www.netdoktor.dk/sygdomme/fakta/kondylomer.htm er et bud.

Smut op til lægen med det samme - i morgen - og få undersøgt hvad det er.

Hvad er det for et samfund vi lever i? Og her tænker jeg ikke specielt på
POW men generelt. Hvorfor er der så mange der ikke kan tage ansvar for deres
eget liv og helbred? Evig og altid læser man spørgsmål i NG og brevkasser om
forskellige lidelser som folk vil have råd om. Folk må da kunne bruge deres
sunde fornuf og så gå til lægen hvis de har konstateret et-eller-andet som
ikke er som det skal være, istedet for at overlade det til tilfældige
fremmede mennesker der ikke kender personen eller lidelsen.

Ja, jeg bliver bare lidt rystet hver gang jeg ser den slags? Men spørgsmålet
er alvorligt og velment.

Kasper K

Fra : Herbert

Dato : 07-12-03 23:50

Det kunne også tænkes at det er de talgkirtler som vi tissere er udstyret
med, sådan lydet det lidt i mine ører....

Fra : \(Mr.Nice\)

Dato : 08-12-03 07:38

"-=POW=-" <sepstrup@privat.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> på nogen måde.. men smart ser det jo ik ud :) kender nogen til en
> metode til at få sådanne knopper væk......... jeg har haft dem i mange

Det er ikke andet en naturlige taglknopper der er på penis, det har alle...!

Det er også derfor man får nakkeost bag forhuden, hvis man ikke vasker sig
der hverdag, "nakkeosten" kommer fra talgknopperne.

MVH

Rick

Fra : -=POW=-

Dato : 08-12-03 12:35

> Det er ikke andet en naturlige taglknopper der er på penis, det har alle...!
>
> Det er også derfor man får nakkeost bag forhuden, hvis man ikke vasker sig
> der hverdag, "nakkeosten" kommer fra talgknopperne.

Tak for svar... der var egentlig også noget i den stil jeg regnede med
at det var

Fra : edob

Dato : 08-12-03 17:15

> Tak for svar... der var egentlig også noget i den stil jeg regnede med
> at det var

Det kan du ikke gå ud fra at det er. Det kan også være smitsomme vorter som
henregnes til at være en kønssygdom. Jeg kender dem fra min tid til søs, og
de ser ud som du beskriver.

Der er kun et at gøre, nemlig at gå til din læge og få det undersøgt - det
er uansvarligt bare at lade stå til.

V.h. Frank

Fra : Andropov

Dato : 08-12-03 20:18

Kasper skrev:

(Mr.Nice) skrev:
> Det er ikke andet en naturlige taglknopper der er på penis, det har
> alle...!

>Jeg har ikke. Måske skulle du også et smut forbi lægen?

I dag hvor mange har digitale kameraer og internet havde det egentlig
været nemmere hvis man blot kunne sende et billede til lægen via
internet.
Lægen gør sikkert ikke andet end at kigge på tissefyren og måske ser
at der ikke er noget galt.

Fra : Andropov

Dato : 09-12-03 00:15

Babba-Pappa skrev:

>Jeg har ikke. Måske skulle du også et smut forbi lægen?

>Har du ikke ? Ja, så skal du skynde dig til lægen.....*G*

Så klister lægen måske nogle knopper på, så han er fri for at bruge
kondom med knopper på så damen kan mærke noget mere :)

Fra : Kasper Katzmann

Dato : 08-12-03 20:03

(Mr.Nice) skrev:
> Det er ikke andet en naturlige taglknopper der er på penis, det har
> alle...!

Jeg har ikke. Måske skulle du også et smut forbi lægen?

Kasper Katzmann

Fra : Babba-Papa

Dato : 08-12-03 23:37

Der var engang en bruger ved navn "Kasper Katzmann"
<kasper@fjerndettekatzmann.dk> der skrev:

>Jeg har ikke. Måske skulle du også et smut forbi lægen?

Har du ikke ? Ja, så skal du skynde dig til lægen.....*G*
- -
Babba-Papa

Ja til "sjove" børn - Ja til Atomkraft !
Døden væk fra vejene ? - Kør på fortorvet !